Revenge? maybe...

68 4 0
                                    

" Tak děkuju" řekl a usmál se na mě tím svým rošťáckým úsměvem.
"Prásk!!!" nedaleko od nás se ozval monstrózní výbuch.
"Budu hádat kdo za tím je. Mikayla" řekl ironicky Aron.
"Správně" ozvalo se samo zlo a začalo se  ďábelsky smát.

Aron

"Jak to že se nerozpouštíš? Si přece ve vodě" zeptal jsem se Mikayli ostře.
Její chapadla plavala okolo ní a nechávala se nadnášet vodou .
"Haló, existují medailony!" mluvila sarkasticky.
"Tak a teď chci svou pomstu cos mi minule překazil človíčku" zasmála se ďábelsky.
Tak jo. Když chce odvetu má jí mít. Tentokrát jsem měl všechno promyšlené.
"Lily, začni kreslit dveře" začal jsem rozdávat příkazy a hodil jsem jí štětec.
"Rose, snaž se jí rozptýlit" šeptl jsem k ní.
"Dobře" řekla a začala okolo Mikayli plavat jak nejrychleji to dokázala.
"Tak to teda ne! Neporazí mě malá holka!" zařvala Mikayla.
Rose jen stihla namítnout že není malá holka a Mikayla okolo sebe vytvořila silný vodní vír. Já tam jen stál a tupě zíral jak se Mikayla snaží utopit mi sestru. Nevěděl jsem co mám dělat. Z transu mě vytrhla Lily. "Arone! Chytej" oslovila mě a hodila mi dřevěnou tyč.
"Díky" stihl jsem jí říct a už jsem plaval Rose na pomoc.
Bez přemýšlení jsem vtrhl doprostřed víru a praštil Mikaylu do levého loktu a jí z ruky vyletěla hůl jíž ovládala vír.
"Rose! Plav k Lily!" zakřičel jsem na ní.
Rychle vystartovala k Lily.
"Vážně sis myslel že mě porazíš tímhle?" vyrvala mi z ruky tyč a začala s smát.
"Dveře jsou hotový" zakřičela Lily a pak se otočila směrem ke mně.
V očích se jí značila bolest.
"Arone" zaječela vyděšeně.
Nemohl jsem se jí podívat do očí.Mikayla mě držela dost pevně. Znovu popadla svou hůl a začala mě s ní škrtit. Ale já měl za sebou pár kurzů sebeobrany.
"Tak naposledy nejmenuju se človíček ale Aron" zaječel jsem na ní.
Vrazil jsem jí loket do žeber a mezitím co se svíjela jsem jí z krku strhl náhrdelník s mušlí. Myslel jsem si to dobře. Byl to ten medailon. Mikayla se opět rozpouštěla a já rychle plaval k holkám.
"Musíme odsud vypadnout" zakřičel jsem na ně.
"Nemyslete si že mě vidíte naposledy!" ječela ještě Mikayla.
Lily stála na místě jako opařená. Rose už na nás čekala u dveří.
"Rychle, ona bouchne!" křičela z plných plic.
Popadl jsem Lily za ruku a táhl jí s sebou ke dveřím.
"Rychle" řekla Rose a chytila mě za druhou ruku.
Poté nás všechny vtáhli dveře. Poslední co jsme slyšeli byl monstrózní výbuch Mikayli za námi.
S představou jak vybuchuje jsem se musel pousmát.

Tak omlouvám se jestli jste si zvykli na co den to díl ale mám něco s okem a špatně se mi s tím píše.
Tak snad co nejdříve znovu.
Vaše Lucy<3

Říše snůKde žijí příběhy. Začni objevovat