Přespávačka!!!

116 6 0
                                    

  Ani jsem nepřemýšlela, zatáhla za kliku a oslepila mě obrovská záře. Vedle mě se objevil Aron chytil mne za ruku a kývl na znamení že jde se mnou. Rose mne chytila za druhou ruku a také na mne kývla.
"Na tři.1...2...3!!" na můj povel jsme všichni vykročili neznámo kam doufajíc že se objevíme doma...  

Lily

Záře konečně začala ustupovat a já s nepopsatelnou radostí spatřila svůj ateliér. Aron se vedle mě začal nadšeně smát. A Rose? Ta štěstím brečela. Už jsme na sobě měli to v čem jsme byli než jsme vstupovali do obrazu.

"Skupinové objetí!!" řekla Rose a zmáčkla mě , Arona a sebe. 

"Tak, co teď?" ptal se nás Aron. 

"Přeci jenom to měla být přespávačka. Tak co takhle hru na pravdu?" napadlo mě. 

"Souhlas" řekla Rose a hned po té Aron. 

"Rose ty první. Si něčím posedlá?" zeptal se Aron. 

"Jsem posedlá poníky a mám jich plný pokoj" řekla s klidem Rose. Mezitím jsme já a Aron dostali záchvat smíchu. 

"No , dobře vy dva to by stačilo. Teď ty Lily.  Čeho se nejvíc bojíš?" ptala se mě Rose. 

"Bojím se že všechny ztratím" vypadlo ze mne. Ani jsem si neuvědomila že mi teče po tváři slza. "Neboj to nedopustíme" řekl Aron a objal mě okolo ramen. Já se k němu ještě víc přitulila. Známe se sice dva měsíce ale nikdy jsem si nevšimla že voní po heřmáncích. 

"A co ty Arone? Jaké je tvé největší tajemstvý?" zeptala jsem se vzhlédla k němu a šibalsky se usmála.

" Já...já... jsem zamilovaný do holky kterou sotva znám" vykoktal ze sebe. Než stačil kdokoliv cokoliv říct celý zrudl a pokračoval: 

"Další kolo. Rose, jaká je tvoje nejoblíbenější barva?"zeptal se. 

"Asi zelená. Lily, co máš nejraději na světě?" zeptala se mne Rose. 

"Přírodu. Arone, co děláš nejradši ve volném čase?".

"Rád hraju na kytaru"odpověděl potichu. 

"Nechceš nám něco zahrát v obýváku je kytara, můžu pro ní dojít?" zeptala jsem se ho. 

"Moc rád" řekl a usmál se na mě. 

"Tak pojďme do obýváku a potom si můžeme pustit nějaký film"prohlásila jsem.

 Podala jsem Aronovi kytaru. On jí s úsměvem přijal a začal hrát. Hrál písničku od Shawna Mendese s názvem Aftertaste. Mojí oblíbenou, stále se usmíval a potichu si broukal slova.

Aron

Vždycky když mám v rukou kytaru cítím se konečně sám sebou. Lily mě pozorovala s nadšením a s úsměvem na tváři. Jsem rád že se jí líbí když hraju na kytaru. Já si broukal text a holky začaly potichu zpívat. Po skončení písničky jsem kytaru opatrně položil vedle sebe. 

"Hraješ úžasně Arone" pochválila mě Lily.

"To by si ho měla slyšet doma, hraje nonstop, kolikrát ho mám i plné zuby" prohlásila Rose a dostala záchvat smíchu. 

Lily i já jsme se přidali. Rose se konečně uklidnila a ptala se Lily na co se budeme koukat. 

"Co takhle Avengers?" zeptala se. 

"Jsme pro" řekli jsme já a Rose současně. Já a Lily jsme si sedli vedle sebe na gauč a Rose si sedla do křesílka hned vedle gauče.

Po dlouhé době jsem konečně tu. Votes a momenty vždycky potěší😘😘
Doufám že někdo čte i tento příběh.

Říše snůKde žijí příběhy. Začni objevovat