Ledová smrt

246 11 4
                                    

Autor: Clare3636

Příběh: Je to Fan-fikce na Hunger Games

Nyní má 4 kapitoly.

Děj:
Vypráví o dívce jménem Olivie Harrisonová. Pochází z druhého kraje Panemu. Navštěvuje mírotvorský výcvik. To teď není až tak podstatné. Chystá se přihlásit do 30.ročníku Hladových her, jako to před ní udělala její sestra, která bohužel zemřela. Později se dozví, že tento ročník bude jiný, než předešlé. Bude toho litovat? A co za arénu je čeká? (To se dozvím v dalších kapitolách, takže Clare, pospěš si!)

1) Cover
Cover (v médiích) se mi moc líbil. Opravdu se Ti povedl. Myslím, že opravdu zaujme. Mě tedy zaujal.

2) Popis

Přihlásila jsem se do her s jediným záměrem - a to vyhrát. Jenže aréna je v podstatě peklo plné ledu. Co vše se semele v ledové aréně? A jaké tajemství jsou skryta pod vrstvou sněhu? A kdo je ta, které se přezdívá Ledová smrt?

Ano! popis je celkem dobrý. Je docela těžké napsat popis tak, aby se neprozradil děj. Někteří ho nepíšou a to mě už od příběhu odrazuje, protože nevím oč tam jde. Ale tady ten si získal mou pozornost a já si prostě MUSELA přečíst jaké to bude.

3)Děj
výše

4) Originalita příběhu
Tvůj příběh je originální. Pokud vím, tak jsem ještě nikde nenarazila na výcvik mírotvorců nebo to, že Splátcům prozradí, jaká bude aréna. Tvůj příběh je rozhodně originální.

5) Postavy...
Postavy mi prozatím příjdou sympatické. Možná by nevadilo, kdyby byly lépe popsané, ale to je tvá věc. Třeba já na to zapomínám. Nikdy mi nevadí, když si můžu tu postavu představit jaká asi je, ale ta malá pomoc (jaké má vlasy, oči...) by nevadila. Ale opravdu to je jen a jen na tobě, takže kdyby něco tak se u mé kritiky nenaštvi!

6) Gramatika
Nenarazila jsem tam na žádné gramatické chyby. Stane se, že narazíte na nějaký překlep, ale to se stává úplně každému!

7) Názor
Kdybych měla hodnotit podle tabulky 1/10, dávám 9! TaTaTá! 9 bodů patří za tvůj styl psaní, originalitu, prostě všechno! A kde je ten poslední? Ten se mi tam už nevešel. A to proto, že by mohly být kapitoly delší a méně uspěchané. Ale ne každého baví dlouhé a nudné kapitoly. Místo toho se těší na tu pravou akci.

Co bych změnila?
Ehm...Já nevím! Možná jen větší popis okolí, lidí...ale to je jen má rada. Jak říkám, nejsem žádný profík na hodnocení či tak. Případně si napiš Suzanne Collins. Ta Ti určitě napíše svůj názor. Ou jé. Já mám ale nápady :D

Ti co jsou fanoušci nebo aspoň mají rádi Hunger Games, tak si tento příběh rozhodně přečtěte! Doporučuji! Neuděláte chybu a těch pár minut si snad najdete a zanechte ji tam nějakou tu ⭐ .

Snad jsem Tě neurazila a snad jsem někoho navnadila na tvůj úžasný příběh! Mě osobně se líbí a to opravdu hodně!

Těším se na další objednávku, tak se nestyďte a PIŠTE SI!

Pacicka

Recenze /CLOSED/Kde žijí příběhy. Začni objevovat