Miluješ? Zemřeš

54 9 2
                                    

Ahojdá :) Takže jsem tady s recenzí na fan fikci na Hunger games! Ou jé! Dneska jsem trošku více retardovaná, než v obvykle a taky možná proto, že jsem se nadrogovala jahodami. Jak já je zbožňuji ♥.

Nebudu zdržovat, jdem rovnou na to. Mám hodně práce takže.... Se Ti podíváme na zoubek ;)))

...................................................................
......................................
...................................................

Název: Miluješ? Zemřeš
-Myslím, že se k příběhu hodí :3

Autor:  Gloss2

Žánr: Fan- fikce dámy a pánové ;3

.................................................................

Cover:

Je obyčejný a musím říct, že moc nezaujme. Je takový moc tmavý a nic není zajímavé. Já jsem typ čtenáře, který má rád zajímavé covery s nějakou postavou, ale to je čistě jen na tobě. Jen říkám, že moc nezaujme. Já to třeba vyřešila takhle:

Vím, že to není žádná slává, ale možná zaujme o něco více, než jen symbol kraje ;) a pokud neumíš dělat covery, tak se neboj o něj někoho požádat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vím, že to není žádná slává, ale možná zaujme o něco více, než jen symbol kraje ;) a pokud neumíš dělat covery, tak se neboj o něj někoho požádat. Na wattpadu je plno milých lidí, kteří jsou ochotni ho vytvořit. Já si je tak nechávala dělat, dokud jsem s tím nezačala a baví mě to. Sice mi to nejde a na nějaké příběhy určitě poprosím někoho zkušenějšího, ale i to snad stačí :)

Popis:

Melody je patnáctiletá dívka ze sedmého kraje. Žije se svou matkou, která pracuje v papírnách, se svým otcem, který je dřevorubec a se svým starším bratrem Fredem. Blíží se den losování do Hladových her. Dopadne losování tak, jak Melody doufá, nebo se stane něco co změní celý její život? A co když se zamiluje do nepřítele, jaký to bude mít na ní dopad? Nechť započnou 38 Hladové hry!

Ten už zaujme :) moc se mi líbí ;) Nic, co bych dál řekla nemám :D

Děj:

Melody byla vylosována do Hladových her. Její bratr se zaměřením ji ochránit, se přihlásil dobrovolně. Bohužel Melody je na něj naštvaná a tak se jejich cesty rozcházejí a každý má své spojence a své problémy. Melody se spojí s profesionálními Splátci, ale později uvažuje, zda to byl dobrý nápad....

Děj je suprový :) moc se mi líbí, akorát mi přijde divné jak se zachovala k Fredovi. On tam šel, aby ji ochránil a ona to odmítá. Jistě, je naštvaná, že tam šel, ale právě to je ten důvod, proč být spolu :D

Jinak dobrý. Možná, že trošku uspěcháváš, ale ne moc. Chápu, že se ti nechtějí psát každé maličkosti a všechny tréninky :) Jen možná se malilinko rozepiš. Jinak super ;)

Originalita:

Myslím, že je to opravdu originální:) Sice jak jsem si přečetla, že v desátém kraji se dívka přihlásila za svou sestru, tak jsem si zpomněla na Prim a Katniss :D

Jinak máš originální nápady ;)

Postavy:

Melody mi příjde hodně tvrdohlavá a uspěchaná. Třeba, že vůbec nepřemýšlela o tom, zda se spojí s profíkama :\

Fred je super, ale trošku mi vadilo, že si pak řekl, že ji nebude ochraňovat a při tom šel s úkolem ochránit ji. Taky mě pak zarazilo, že se na něj Melody přestala zlobit o.o

Jinak nádherně popisuješ vzhledy. Mám vždy skvělou představu, jak kdo vypadá. Jen mi tam hodně  postav většinou chováním připomíná někoho z originálu.

Například James, tuším, z druhého kraje se na Melody díval. To dělal i Cato a ten byl taky z druhého kraje ;) Nebo ta Emma/Bonnie se přihlásila za svou sestru.

Gramatika:

Překlepy se najdou, ale to všude. Jen mi hrozně vadí zkratka ATD.! Kdyžtak a tak dále, ale atd. se do příběhu moc nehodí ;)

jo a v šesté kapitolé máš " obrovský jídelní tým". Nemá tam být stůl?

A v osmé při hodnocení máš na konci napsané  dívky jméno Bonnie, ale ve čtvrtém jsi psala, že se v desátém kraji přihlásila Emma.

Taky jsem si všimla, že občas místo s někým, píšeš z někým, ale to jsou asi překlepy.

Můj názor?

Příběh se mi líbí. Sice mi tam pár maličkostí připomíná originál(spíš film, knihu jsem nečetla), ale jinak dobrý. Možná bych ocenila, kdyby si tam více zařadila pocity, emoce... Prostě jaký má kdo z koho pocit atd...

Knihu hodnotím kladně, ale určitě se tam najdo několik maličkostí na kterých můžeš zapracovat...

Dám ti radu, kterou se řídím. Piš srdcem.

Já před tím psala jen tak a byly to amatérské příběhy, které stály za plopáka, ale u dalších příběhů, jsem se vžila do situace a ne jen, že se mi píše lépe, ale jde to i vidět.

To je asi vše :)

Nabídky přijímám, ale teď mám ještě pět recenzí a ani jednu nepřečtenou a nenapsanou, takže to bude trvat dlouho :D

Pacicka

Recenze /CLOSED/Kde žijí příběhy. Začni objevovat