Nerd

46 9 3
                                    

Ahoj :) Takže jsem tady s další recebnzí, tentokrát na shortstory.

..........................................
...........
............................

Název: Nerd || Shortstory

Autor: Pink_koala27

Žánr: Povídka

............................................

Cover:

Moc se mi líbí. Je zajímavý a k příběhu se hodí.

Popis:

,,V ten den se v jejích očích zablýskla malá jiskřička, která zažehla požár v jejím srdci."Kam jsi jen odešel, Dallasi?

Zaujme. Určitě ;)

Děj:

Každý se jÍ kvůli jejímu jménu směje. Jednou ale přišel on. Kluk, který byl neskutečně vlezlý, vtíravý a především ukecaný. On jediný se nesmál jménu Nerd. Mu se líbililo. Pár slov, ale dokázalo něco změnit a ona ho už nemusela nikdy potkat...

Moc se mi líbí a těším se na další kapitolu ;) nemám co dodat :D

Sice mi trošku připomíná short film, Validation, ale pochybuji, že to znáš :D Dívali jsme se na to v angličtině a když jsem četla tvůj příběh, vzpomněla jsem si na to, protože ten chlap, ctejně jako Dallas dolejzal za svou osudovou láskou :D

Originalita:

Až na to, že mi to připomínalo ten film, se mi zdá originální ;)

Postavy:

Nevím, co mám napsat. Tichá dívka s divným jménem a neodbytný kluk.

Gramatika:

Myslím, že jsem tam na nic velkého, do očí bijícího, nenarazila.


Můj názor?

Osobně příběh řadím do žebříčku mých dobrých. Líbí se mi a chci hrozně vědět, co je Cameronovi. To, že tě baví nás napínat neznamená, že nám to nevadí -_-

Domnívám se, že příběh píšeš jako jedno velké dramatické klišé :D

Nenacházím kritiku, avšak něco namítnout musím.....Často měníš covery. Mně osobně se líbil tenhle, ale měla jsi to trošku useknuté....

To bude vše! Jak víte, nepřijímám recenze a pokud si o ně napíšete po dobu uzavření, tak máte smůlu a neštvěte se na mě, když recennze nikdy nevýjde

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

To bude vše! Jak víte, nepřijímám recenze a pokud si o ně napíšete po dobu uzavření, tak máte smůlu a neštvěte se na mě, když recennze nikdy nevýjde...Radím vám, uložte si mé recenze do knihovny, někam si napište, že ji chcete a až se u nádpisu objeví velké OPEN, tak pište. V době čekání, (abo, reklama!) si přečtěte mé příběhy (:3) a taky příběhy, které doporučuji a to ty, co jsem recenzovala, nebo příběhy, co mám v knižním seznamu BEST.

REKLAMKY 4EVER!

Taky chci doporučit příběh, co se mi celkem zalíbil, nebo spíše dva příběhyok, tři....a to Skater Boy, Parkour girl a samozřejmě Nerd!

Pacicka

Recenze /CLOSED/Kde žijí příběhy. Začni objevovat