I Can Fly

78 7 5
                                    

Další recenze! Jdeme rovnou na to!

Autor: @smetanovykralicek

Kniha: I can fly...

Žánr:

Fantasy

Stav:

Prozatím 6 kapitol

1)Cover

Moc se mi líbí! Windovska

odvedla skvělou práci :)
Určitě hladové čtenáře zaujme a s tvým příběhem to zkusí

2)Popis

Všichni o ní říkají že je blázen...Ale ona má jen silnou fantazii... Ten se mi líbil :) Možná, že někoho nezaujme. Ale mě by zaujal, protože mi to příjde jako dobré popsání hlavní hrdinky.

3) Děj

Popravdě se přiznávám, že nedokážů moc ten děj popsat. Tak snad něco jo :D

Lily zemře sestra Po její smrti se uzavírá do sebe a její věrnou přítelkyní je fantazie. Představuje si, že umí létat a že odletí za svou sestrou Nicol. Její fantazie je ale i nebezpečná. Lily má ráda snění, kde může létat, být volná a vídat se se svou zesnulou a milovanou sestrou...

Popravdě tvoje shortstory je zajímavá. Vlastně já nemám moc ráda kapitoly, které jsou krátké a prakticky o ničem. Ale tahle kniha má své kouzlo a popisuje krutou skutečnost. I já jsem se tak cítila, když odešla má blízká osoba. Navíc, kdo by nechtěl létat?

4) Originalita

Originální je! Má své kouzlo a vyjímečnost. Tvoje psací schopnosti tomu dodávají šmrnc a je to docel dobré na uklidnění a nebo i na čtení, když máte depku :D

5)Postavy

Poznala jsem prakticky jen dvě

Lily- uzavřená dívka s velikou fantazií, která si bala velmi blízká se svou sestrou.

Nicol- zesnulá sestra Lily...

S Lily mám něco společného a vlastně v ní z půlky vidím sama sebe, protože nám zemřel sourozenec a máme obě veeeelikou fantazii! Ale já nemám nutjkání skákat ze střechy :3

6)Gramatika

Tak jako vždycky. Možná se překlep najde, ale to mi nevadí a na žádné big chybky jsem nenarazila, takže SUPER!

7) Můj názor

Ou jéé. Takže...vzhledem k tomu, že nejsem moc na krátké kapitoly a na...no...mě ty kapitoly příjdou jen jako citáty, nebo pocity Lily...

Ale i tak se mi to docela líbilo. Ale určitě nezapadne do mých nejoblíbenějších a to je jen a jen čistě z mé strany. Pokud někdo má rád takové příběhy, tak určitě doporučuji a když nemáte co na práci, nebo tak, tak si tento mini příběh přečtěte!

8)Bodování

Jeej! Dneska dám asi málo bodů. Snad se nebudeš zlobit, když ti dám 6 bodíků!

Já prostě na takové příběhy moc nejsem, ale určitě to v mé knihovničce zůstane a bude to čekat na další kapitoly! Ňaf Ňaf...Takže doporučuji, aby si napsala další kapitolu!

Snad ses nenaštvala, snad se líbilo, snad jsem někoho mou skromnou recenzí nalákala!

Kdo by chtěl recenzi na jeho knihu, napište si a já ji udělám. Už počítám s dvěmi knížkami, takže jednu musím jít číst a na druhou počkat, až bude více kapitol, ale i na tu vaši si snad najdu nějakou skulinku!

Zítra mám narozeniny, takže o víkendu slavím a příští víkend tak též a to znamená, že toho času moc nebude! Navíc ta škola!

Ale jak se znám, tak to nevydržím a hned si příběh přečtu  a pak udělám recenzi! Celá já!

Pacicka

Recenze /CLOSED/Kde žijí příběhy. Začni objevovat