Jsem zpět! Tak nějak mi recenze přibývají, ale mě to nevadí! Aspoň narazím na nové příběhy a autorům pomůžu!
Kniha: Příběh jedné smrtijedky
Autor: PotteerrGirl
Žánr: Fanfikce na Harryho Pottera
Short storyStav: 6 kapitol, nedokončené
1)Cover
Moc se mi líbil. Je jednoduchý a naláká čtenáře. Hlavně fanoušky HP, smrtijedy, mudly a fanoušky BL.
2)Popis
Byla jsem bezmocná, ale nedávala jsem to najevo. Byla jsem slabá, ale nedávala jsem to najevo. Byla jsem zraněná zevnitř, ale nedávala jsem to najevo. Chtěla jsem pryč, ale má věrnost mi nedovolila prozradit ostatní smrtijedy...Líbí se mi :) Kdyby jsem na tento příběh narazila dříve, než si mi napsala, tak bych si ho určitě přečetla i bez poprosení o recenzi, ale bohužel jsem na to nenarazila.
3)Děj
Jaký je život v azkabanu? To vám vypráví nejvěrnější přisluhovačka, spojenkyně, smrtijedka Pána zla.Bellatrix Lastrange popisuje svůj život. V prozatimních kapitolách v Azkabanu, kouzelnickém vězení..
4)Originalita
Myslím, že jsem nic podobného nečetla a rozhodně tam máš originalitu. Líbilo se mi to.
5)Postavy
Bellatrix Lestrange- smrtijedka, nejvěrnější Pánu zla. Je v Azkabanu a je...pro mě je opravdovou záhadou!
Mozkomorové- ohabné stvoření, které vysávají všechny šťastné vzpomínky, až vám nezbude ani jedna. Jso hnusní, chladní a nemilosrdní
Bystrozorové- docela mi je (i když ji nemám moc ráda) Bell líto, jak se ji vysmívají :(
6)Gramatika
Na nic jsem nenarazila. Ani na žádný překlep.
Možná. V 4.kapitole, jak si napsala, že jsou šaty volné, roztrhané. Tady by možná bylo lepší, kdyby si to spojila spojkou 'a'. Volné a roztrhané.
Jinak skvělé!
7)Můj názor
Kniha se mi docela líbila. Aspoň jsem poznala Bell. Doufám, že budeš pokračovat. Tvoje short-story se mi líbila.
8)Bodování
Dlouho jsem přemýšlela, kolik ti dám bodíků. Došla jsem k závěru, že se mi to opravdu líbilo, a proto ti dávám...chvilka napětí...8!
8/10
Proč mám pocit, že většinou, dávám osm bodů? Asi to tak bude :D
Snad jsem neurazila, snad pomohlo, snad se líbí a snad jsem někoho na tvůj příběh nalákala.
Děkuji PotterGirl
Za to, že si napsala o recenzi!
Nabídky stále přijímám!
Udělala jsem pár změn v podmínkách, tak se koukněte!
Pacicka
Ps.: Clare3636
Na druhou recenzi Ledové smrti, si budeš muset nějakou dobu počka! Omlouvám se...měla si být ještě před touhle knihou, ale nakonec jsem začala psát tuhle! Až tu recenzi vydám, bude před tady tou! Díky, snad se nezlobíš!
ČTEŠ
Recenze /CLOSED/
De TodoAŽ DO ODVOLÁNÍ UZAVŘENO! KNIHA RECENZÍ! Pokud máte příběh a chcete znát upřímný názor někoho jiného, nebojte se a napište mi! Daruji vám zcela zdarma upřímnou recenzi s několika radami navíc, aby se vám příště dařilo lépe! NEŽ POŽÁDÁTE O RECENZI, P...