Ošizena o lásku- tak trochu Elf

38 3 0
                                    

Ahojdá. Tak jdeme na další knihu :)

-------------------
Název: Ošizena o lásku- tak trochu Elf
Autorky:
Žánr: Historický román (místo toho jsem poprvé napsala zločin :D)

-----------------

Cover:

Nic, co bych na něm vytkla, není. Takže super.

Popis:

Už je to deset let co žiji s dalšími lidmi na tajném místě v lese. Lidé si myslí že je tento les temný a tak máme klid. Dobře bydlí tady medvědi a asi čtyři smečky vlků ale beru nás jako součást lesa. Vlastně žijí tu i jiná zvířata ale o těch se nemluví. Všichni mě znají jen pod přezdívkou Tma. Umím zmizet třeba jen ve vašem stínu. Pokud to jde nosím masku takže nikdo neví jak vypadám. Taky mě vidí jako chladnou, nebezpečnou a bezcitnou ženu. Ale není nikdo kdo se mi vyrovná s bojovým uměním. Z domu jsem utekla jen z jednoho důvodu. Ošidili mě to nejcennější o cit o emoce a o lásku. Ne! Naleznu způsob jak lásku cítit to přísahám! Co ale zatím nevím je že taky naleznu pravdu o svých rodičích a taky kdo doopravdy jsem

Popis se mi moc nezdá. Je celkem dlouhý a sděluje dost informací, které nejsou příliš důležité...

Už deset let žiji s lidmi na tajném místě. Lidé si myslí, že je tento les temný, takže se mu straní.Jmenuji se Tma. Tedy, včichni mě tak znají. A Proč Tma? Dokážu zmizet ve stínu. Svou identitu skrývám pod maskou a kápí. Všichni mě znají jako chladnou, bezcitnou dívku s vyjímečným bojovým uměním. Z domu jsem utekla z jediného důvodu a to z toho, že mě ošidili o to nejcenější. O cit a lásku. Ale já naleznu způsov, jak ji získat zpět!

Stále je to celkem dlouhé, ale já moc nechtěla měnit ten váš.

Děj:

Dívka, kterou každý zná pod přezdívkou Tma, v deseti letwech utekla z domova, kde nebyla milovaná. Utekla do lesů, kdese ji ujali Lesní lidé. Devět let s nimi žila na tajném místě, kde vyrůstala. Našla si své tajná místa a také přátelé. Ale jediný opravdový přítel je její klisna Zira. Ale vše se změní ve chvíli, kdy do království přijede princ Charles a pozve dívku Emily na zámek, aby byla jeho komornou....

Děj se mi líbí, opravdu jsem se do příběhu zarážela. Strašně by mě zajímalo, jak byla ošizena o lásku, jelikož se to prozatím nerozvíjí k něčemu v kategorii Fantasy, takže je to celkem divné, že nic necítí. Osobně mi trochu vadí, že tam neznáme vlastně nikoho, jen Tmu. Protože její kamarád tam byl jen chvilkově. Mohly jste třeba dát, že jsou nejlepší kamarádi a všude spolu chodí, ale ona chce být někdy sama. Charles, neb Will nebo snad Harold tam ani jeden z nich taky nebyl seznámen, takže vlastně nemám představu jací jsou. Z čehož vyplývá, že celkem dost uspěcháváte nebo tak něco....

Postavy:

Chtěla jsem to napsat už k ději, ale to nevadí. Doporučila bych vám se zaměřit na postavy. Ráda bych je všechny pořádně poznala. Vlastně mi příjdou příliš umělí. Něco se stane a pak dělají, jako by o tom moc nevěděli. prostě: BUM STOP AKCE. :D asi tak bych to popsala.

Gramatika:

Na chyby jsem nenarazila. Nebo na nic, co by mě praštilo do očí.

Jediné, co vytknou jsou smajlíci v textu, i když jsoou třeba v závorce :D Ale to mi jako tolik nevadí, narazila jsem jen na dva.

Originalita:

Příběh mi připomámíná jiný příběh tady na Wattpadu, ale to se už stává. Chci ale říct, že jsem psala skoro to samé co vy. Jmenovalo se to Girl with secrets a bylo to o dívce, která se taky jmenovala Tma :DD

Můj názor?

Osobně se mi příběh celkem líbí, taklže zůstane i u mě v knihovně ;) Taky z důvody, že by mě zajímalo, jak to bude dál :)

Jediné co mi tolik vadí je to, že vlastně neznám ty postavya je divné přijít do pokoje, kde leží princ (bez košile. S vypracovanou hrudí...no jo..) a ona si v klidu odejde :DDDDD

Pacicka

Recenze /CLOSED/Kde žijí příběhy. Začni objevovat