Purpleland

9 0 0
                                    

Ahoj :) Tak jsem tady s dlouho očekávanou recenzí. Autorce se opravdu hodně omlouvám. Recenzi jsem mohla napsat už dávno, ale stále jsem to odkládala. Tak už jdem radši rovnou na to!

--------------

Název: Purpleland

Autor: Sierranka

Žánr: Fantasy

---------------------

Cover:

Cover se mi líbí. Je to takový klasický k fantasy knize a taky jde poznat, že asi nejsi člověk, který by se zabýval vytváření covery. Mně osobně, by se tam spíše líbila nějaká postava, ale tak každý to má jinak :)

Popis:

Tento příběh je o sedmnáctileté středoškolačce. Jmenuje se Roxy Hayminová. Žije poměrně rušný, ale šťastný život se svými rodiči, mladším bráškou Jeremym, je na škole snů a má i nejlepší kamarádku, se kterou si mohou říct úplně cokoliv. Sama v sobě nosí jediné (snad i největší) tajemství, a to o své minulosti. Sama si své dětství téměř nepamatuje a chce jen vědět, co prožila, když jí bylo třeba pět. Do svých deseti let si nepamatuje prakticky nic - jen mlhavé vzpomínky. Celý její život, který by jí kdejaká dívka mohla závidět, se zvrtne jednoho dne, kdy navštíví matčin pokoj s naprosto nevinným účelem : půjčit si v matčině knihovně knihu o psychologii jako zdroj pro její domácí úkol.

Popis bych asi trochu zjrátila. Občas zachází do velkého podrobna, ale jinak se mi líbí :)

Děj:

Dívka z vlivné rodiny se skvělým životem má minulost, o které sama neví. Přála by si o své minulosti vědět více. Vzpomíná si jen na pouhé útržky...
Život se ji obrátí naruby až tehdy, když v ložnici její mámy objeví knihu díky které se probouzí v jiné dimenzi a konečně se ji dostává odpovědí na její otázky. Celý její život bl jedna velká lež...

Děj se mi líbil. Přišel mi zajímavý a napínavý :)

Postavy:

Bohužel si nepamatuji, jestli byly popsány dobře jejich vzhledy, ale co vím, tak jejich pocity jsi ztvárnila skvělě ;)

Gramatika:

Jelikož jsem se k příběhu nechtěla vrátit, abych ho přečetla znovu, protože jsem chtěla mít pro tebe už tu recenzi konečně hotovou, tak si je bohužel nepamatuji. Vím z toho kousku, co jsems i dnes přečetla, že překlepy byly, ale dáváš si pozor.

Jediné co mě mrzí je, že často jsi použila slova, která se tam nehodila :\

Origialita:

Je to takový fantasy příběh, ale protože jsem nic podobného nečetla, tak ho považuji za velmni nápaditý a originální ;)

Můj názor?

Bohužel mi příběh připomínal stylem psaní můj, Kouzelné bytosti, který bykl můj první a nebyl kvalitní. Jestli byla tato kniha tvá první, tak to jistě chápu. Všichni se máme ještě co učit :)

Příběh se mi však celkově líbil a proto palec nahoru! Všem příznivcům magie doporučuji! ;)

Byla to krátká recenze, ale já jsem popravdě ráda, že jsem ji vůbec napsala, protože jsi musela čekat opravdu dlouho :( Moc se ještě jednou omlouvám!


ZNOVU PŘIPOMÍNÁM, ŽE RECENZE JSOU NA NEURČITOU DOBU UZAVŘENY!

Už mi zbývá jen jedna recenze, ale prosímn, aby jste mi nikdo o další nepsal a dodržoval to velké CLOSED přes půlku coveru a taky je to u názvu.


Mějte se, užijte si sobotní večer, zítřejší poslední volný den a pak zase to peklo...

Pacicka

Recenze /CLOSED/Kde žijí příběhy. Začni objevovat