Ahojky! Tak jsem tady po dlouhé době s další recenzí a moc se omlouvám za tak dlouhou dobu čekání!
_-_-_-_-_-_-_-_
Název: Katniss a Peeta - Co kdyby se zrušily čtvrtohry
Autor: @KatyJaja
Žánr: Fan fikce-_-_-_-_-_-_-_-
Ze začátku jsem se ke čtení moc neměla, protože mě fanfikce o Katniss a Peetovi moc nebaví. Nebo takhle, spíš je nečtu, protože se bojím, že se mi tím zkazí celá originální verze. Ale zase mi přišel jako skvělý nápad, příběh o tom, co by se stalo, kdyby byly zrušeny Čtvrtohry a protože jsem dlouho žádnou FF na HG nečetla, tak jsem se teprve dneska dala do čtení...
Začnu asi s názvem. Moc se mi nelíbí. Je zbytečně dlouhý. Spíš bych napsala něco kratšího a vynechala "Katniss a Peeta" a nechala tam "Co kdyby se zrušily Čtvrtohry". Nebo rovnou ho přepsala jinak. Mám to na jazyku, ale ne a ne ze sebe něco dostat...
A ještě "Čtvrtohry" se píšou s velkým počátečním písmenem...
Co se coveru týče, tak se mi vůbec nelíbí. Je obyčejný, bez nadpisu a autora. Spíše od příběhu odradí...
Asi bych ho změnila. Takový nápad: Katniss a Peeta na každé straně coveru a mezi nimi nějaká mlha nebo "záře" a v tom nadpis nebo tak něco. Určitě popřemýšlej a zkus udělat jiný nebo někoho poprosit ;)Popis:
Ahoj! Na wattpadu najdete spoustu příběhů o tom, co se dělo s Katniss a Peetou po revoluci, ale žádný o tom, co by se stalo, kdyby prezident Snow kvůli těhotenství Katniss opravdu zrušil čtvrtohry.
Popis se mi vůbec nelíbí. Působí to spíše jako tvoje prvotní řeč nebo tak něco. Klidně to tam nech, ale napiš i něco o tom příběhu, co nás navnadí. Něco ve smyslu: Nikdo nečekal, ba ho ani nenapadlo, že by Peetova slova dokázaly zrušit celé Hladové hry. Ale ono se to stalo. Hry byly jen pár hodin po oznámení těhotenství Katniss zrušeny a Splátci se mohli vrátit zpět do svých krajů. Bohužel, jak už to tak bývá, prezident Snow nedělá něco jen tak a Katniss s Peetou jsou ještě ve větším průšvihu než kdy byli...
Něco jako tohle jen více promyšlené.
Teď se dostanu k samotnému ději, který mě od začátku opravdu bavil. Máš v textu chyby v podobě doplňování písmen, především i/y, občas se najdou i překlepy, ale dá se to přehlédnout. Ale příběh byl zajímavý, i když celkem takový, že se pohyboval na hraně mezi "wau!" a mezi totální katastrofou. Více bych se zaměřila na pocity postav, popisování detailů a více se rozepsala, více nám řekla o situaci, co se děje v Panemu, mezi Peetou a Katniss a tak.
Rozhodně bych tam více zahrnula i Haymitche, kterého tam máš jako, jak to říct, náhodného kolemjdoucího.Taky ses ptala na to s tou revolucí a já ti radím, zahrň ji tam, protože máš pravdu. O to šlo už od doby, kdy Katniss zazpívala Ruth a kdy vytáhla ty bobule. Bohužel se ti příběh už začíná strašně moc natahovat a to se tam nic moc nestalo.
Ale musím říct, že se mi příběh opravdu líbil a měla bys v něm pokračovat. Hodně mě zajímá, jak se to mezi Kat a Peetou začne vyvíjet.
To je asi všechno.
Pacicka
ČTEŠ
Recenze /CLOSED/
DiversosAŽ DO ODVOLÁNÍ UZAVŘENO! KNIHA RECENZÍ! Pokud máte příběh a chcete znát upřímný názor někoho jiného, nebojte se a napište mi! Daruji vám zcela zdarma upřímnou recenzi s několika radami navíc, aby se vám příště dařilo lépe! NEŽ POŽÁDÁTE O RECENZI, P...