Název: Estrellas
Autor: @ElisabethMai
Žánr: fantasy.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Cover:
Je docela obyčejný, ale zaujme, hlavně tím záhadným jménem. Žena na obrázku...nedokázala jsem si uvědomit, kdo to je, protože Helena je zrzka. Cover se mi líbí, trochu zavání tou fantasy tématikou, ale jelikož nevím, jakým směrem se příběh potáhne, tak nedokáži ani říct, zda bych ho vyměnila. Prozatím bych ho tam nechala ;)
Popis:Svět se ponořil do tmy, jen v dáli mezi stromy prosvítalo malé světýlko z obydlí na kraji lesa. Světýlko naděje, kterou už dávno ztratil. Přesto šel stále dál a dál, věřil, i když dávno neměl v co. Šel, přestože neměl kam.
Bohužel mi k příběhu nesedí. Asi to bude kvůli tomu, že se příběh ještě k ničemu moc nestočil a my nevíme, o čem to bude. Každopádně popis ve mně zanechal spoustu otázek a jakmile jsem začala číst, ptala jsem se sama sebe, o čem to sakra bude? Možná bych ho změnila, nebo aspoň doplnila, o čem příběh bude.
Děj:
Z celkového děje jsem byla zmatená, protože vše bylo příliš rychlé, unáhlené, zmatené, takže jsem ani moc nepochopila o čem to je.
Vím, že princezna jménem Helena má kouzelné schopnosti a je tam záhadný muž William. Taky že byla Helena donucena do domluveného sňatku, ale nic víc. Děj byl prozatím buď skoro o ničem, nebo tam bylo až moc jiných příběhů.
Postavy:
Vzhledy byly popsány dobře, ale bohužel si teď nejsem jistá, zda jsem se dokázala vyznat v jejich pocitech, ale že by mi to tam nějak vadilo, to ne, protože jsem spíše byla zmatená ze všeho okolo.
V příběhu máš mnoho postav a mnoho jmen a z toho jsme pak celí zmatení, že nevíme, o kom je řeč. A pak taky některé postavy...nedala jsi nám možnost se s nimi nějak blíže poznat. Například jejího snoubence. Prostě se tam zjevil a pak už byli manželé!
Gramatika:
Žádných do očí bijících chyb jsem si nevšimla a čárky jsem taky nijak neřešila :)
Originalita:
Originální to určitě, hlavně tvým stylem psaní, který je bohužel poněkud zmatený, ale uvidíme, jakým směrem se příběh dál potáhne...
Můj názor:
Jak už jsem říkala, příběh ve mně vyvolával zmatky. Příběh se mi líbí a jsem zvědavá, jak to bude pokračovat, hlavně jestli si u Nikolase najde oblíbení a tak. Dej nám možnost ho poznat, protože jako postavu jsem si ho zamilovala, hlavně když se válel smíchy nad smutečním obřadem- svatbou! :D
Jak už jsem mnohokrát zmínila, máš v tom zmatky a trochu nepořádek. V jednu chvíli jsou tam, nebo je taková situace, vyprávíš o tom a o tom a pak jsou někde jinde, jiná situace a vyprávíš o někom jiném. Moc spěcháš, nadechni se, uklidni a zpomal ;) Hned uvidíš, že příběh bude kvalitnější.
Určitě u příběhu ještě zůstanu, abych viděla, jakým směrem se to potáhne ;)
Ostatním doporučuji aspoň nahlédnout a autorce pomoci i se svými nápady, protože na mě to trochu působí i jako by to bylo psáno nervózní rukou! Nebuď, koukni na moje Kouzelné bytosti, také to byl můj první příběh a je to hotová katastrofa. Když si za nějaký rok, dva srovnáš tvůj první příběh s tím nejnovějším, nebudeš věřit, jaký pokrok jsi udělala a vím, že ty uděláš, protože už teď píšeš dobře, akorát trochu zmateně :)
Tobě radím, pokračuj v psaní a nepřestávej ;)
Pacicka
ČTEŠ
Recenze /CLOSED/
RandomAŽ DO ODVOLÁNÍ UZAVŘENO! KNIHA RECENZÍ! Pokud máte příběh a chcete znát upřímný názor někoho jiného, nebojte se a napište mi! Daruji vám zcela zdarma upřímnou recenzi s několika radami navíc, aby se vám příště dařilo lépe! NEŽ POŽÁDÁTE O RECENZI, P...