Za prvé se chci autorce opravdu moc moc moc mocm omluvit za to, že jsi musela čekat na recenzi takto dlouho, ale jáb na ní úplně zapomněla a bohužel mě příběh moc nezaujal a já mám pak problém ho dočíst...
Jdeme radši rovnou na to:
-----------------------------------
-------------
--------------------------------Název: Dcera Pána Zla
Autor: DiaTess
Žánr: (fanfikce) fantasy........................................
................
...........................................Cover:
Cover se mi k příběhu moc nehodí. Přeci jen, hlavní hrdinku to vůbec nevystihuje.
Popis:
Elisabeth Raddle, čistá a nevinná! Jenže, co z ní udělají ostré nástrahy života, který se s ní nepáře?!Láska?! Nenávist?! Kouzla?! Přátelství?! Věrnost?! Zlost?! Zoufalství?!Upoutá, ale příběh tolik nevystihuje. Zní to, jako by byla El zlá, ale pak se ji srdce změkkčilo, ale tak to ve skutečnosti není...
Děj:
Dcera obávaného Lorda Voldemorta žila u Malfoyů šťastným životem, ale to se změnilo, když se vrátil její otec a rozhodl se žít s nimi. Elishabeth nastupuje do Bradavic a podle jejích nejhorších obav se dotává do Nebelvíru, ale její otec se nezlobí. Spíše naopak, protože se pomocí jí může dostat ke chlapci, který přežil. El si našla spoustu přátel a nebála se jim říct pravdu o její rodině. Ale co se stane, když se na školním trestě u profesorky Umbrigeové seznámí s Harrym Potterem? S chlapcem, kterého chce její otec zabít? Spřátelí se, ale bude tím riskovat bezpečí všech? Nebo se stane stejnou, jako je její otec?
Děj je takový komplikovaný zdá se mi. Dalo by se říci, jako by ti na tom už ani nezáleželo. Měla by si ho trošku rozvinout a ne přeskakovat z týdne na měsíc...
Originalita:
Přeci jen, příběhů o potomkovi Voldyho je už příliš mnoho a já se přiznám, že tyto příběhy moc nečtu. Ale příběh je určitě originální, i když všechna práva patří paní Rowlingové. Příjde mi originální přátelství nepřítele s nepřítelem....
Postavy:
Moc toho o nic nevím. Jistě, seznámili jsme se s nimi v knize, ale s novými ne. Napsala si o ich něco málo, když se seznamovali, ale stále nevím, jací doopravdy jsou. Tady na tom je potřeba zapracovat, neboli příběh celý přepsat, ale to po tobě nikdo nechce. Je to jen mojo úvaha.
Gramatika:
Gramatika je na bodě mrazu. Mýš tam hodně překlepů, kapitoly by sis po sobě měla číst a ne jen to rychle napsat v MHD nebo v metře, část publikovat a očekávat odezvy čtenářů.
Také jsem si všimla, že když jsou například tři dívky a jsou to jen dívky, píšeš ve slovese měkké i.
Když to jsou tři dívky bez kluka, tak se to píše takto" Dívky šly, seděly, obědvaly, povídaly si....
Ale když to je smíšená skupina dívek i chlapců: Všichni šli, seděli, jedli, odpočívali....Můj názor?
Sice jsem vždy velmi nerada a cítím se provinile, když někoho takto setřu kritikou, ale je to práce recenzí.
Tady bývám upřímná, takže ti musím říct, že se mi příběh nelíbil. I přesto ostatním doporučuji, aby si na to každý udělal vlastní názor...
Já ti radím, ROZEPIŠ SE!
Málo vše popisuješ. Například, když Harrymu chtěla říct pravdu. Bylo by dobré, kdyby jsi to popsala, jak se Harry cítil, jak mu to řekla. ne jen jeden odstavec, kde čtenářům sdělíš, že to vzal vše OK a ani se nenaštval...
Na gramatiku a překlepy si taky dávej pozor. Já vím, že je otrava číst ty kapitoly, když je několik hodin či dnů píšeš a pak to musíš po sobě přečíst a opravit, ale takto se příběh vyšplhá o něco výš.
Kdybych měla příběh hodnotit, tak tentokrát hodnotí, záporně. Určitě se v následující době polepšíš a co já vím, možná si od tebe v budoucnosti koupím knihu, která přejde i Shaskpeara!
Ještě jednou se omlouvám za dobu, kterou jsi musela čekat, ale neměl jsem čas a ani náladu a jak už jsem zmínila, zapomněla jsem....těch starostí přibylo...
Pokud vím, tak to byla poslední kniha, kterou jsem měla zrecenzovat, takže bych to mohla znnovu otevřít, co myslíte?
Uvidíme se zase příště.
Velmi unavená,
Pacicka
ČTEŠ
Recenze /CLOSED/
RandomAŽ DO ODVOLÁNÍ UZAVŘENO! KNIHA RECENZÍ! Pokud máte příběh a chcete znát upřímný názor někoho jiného, nebojte se a napište mi! Daruji vám zcela zdarma upřímnou recenzi s několika radami navíc, aby se vám příště dařilo lépe! NEŽ POŽÁDÁTE O RECENZI, P...