Ahoj! Jsem tady s další knihou a nemmohla jsem se přestat smát! Hned teď doporučuji! Ale jen těm, kterým nevadí sprosté slova(ne, nebylo to hrozné jako u jiných knížek :D) a někdy i úchylnosti(ne, nebylo to úchylné ;)) ale dětem pod deset let to nedoporučuji!
.................
.......................................
...............Název: Bradavice mají talent
-Dokonale vystihuje knihu
Autor: Dadinka77
Žánr: Humor.....................
Cover:
Možná bych tam dala jinou podob Harryho a Rona, jinak skvělý ;)
Popis:
V Bradavicich se chystá soutěž!! A k tomu neuvěřitelná odměna pro vítěze. Zásoby bomb hnojůvek a dávivých dortíčků.Když Harry omylem skončí mezi soutěžícími spolu s Ronem, musí rychle najít svůj vnitřní Talent, aby to neskončilo trapasem před celou školou. Jak to nakonec dopadne? Přečtěte si a dozvíte se :D.
Zaujme a .....Harry s Ronem se ztrapní, i když jdou jen na záchod ;) nebo aspoň Ron :D
Děj:
Harry s Ronem se dostanou do soutěže Bradavice mají talent a musí vymyslet, co předvedou. Přemýšlení jim ztěží nespočet trapasů a problémů. Většinou tedy Harryho.
Brumbál soutěž nakonec uspořádá mnohem dřívě, než bylo očekáváno a naše dva kamarády to ještě víc znervózní.
Na poslední chvíli se objeví slavná dvojčata a dohodnou se s nimi. Pro Harryho dohoda tak hrozná není, ale pro Rona je příšerná. Ne jen že se musí stát Pansy, ještě k tomu proměna byla neúplná....Moc se mi líbí. Hlavně humorné scénky, které jsou ve většině kapitol. Mamka a taťka na mě koukali jako na blázna, když jsem se tu "smála". Spíše skřehotala.
Originalita:
Koho by to kdy napadlo? Originalita sama!
Postavy: Tak myslím, že všechny známe! Mohli jsme se dokonce dozvědět, že HO má Harry většího, než Draco! To ho muselo nesmírně potěšit!
Gramatika:
Popravdě jsem si ji nevšímala, jelikož jsem brečela smíchem a měla jsem záchvat smíchu! Ale na překlepy jsem narazila, když jsem zrovna neměla záchvat.
Můj názor?
Možná bych trošku ubrala na vulgarismu, ale to by pak nebylo ono :D
Já knihu VŠEM DOPORUČUJI! Všichni povinně přečíst!
Je velmi humorná a nemůžu se dočkat daůší kapitoly!
To bude asi vš!
Zase kladná recenze :D
Pacicka
ČTEŠ
Recenze /CLOSED/
RandomAŽ DO ODVOLÁNÍ UZAVŘENO! KNIHA RECENZÍ! Pokud máte příběh a chcete znát upřímný názor někoho jiného, nebojte se a napište mi! Daruji vám zcela zdarma upřímnou recenzi s několika radami navíc, aby se vám příště dařilo lépe! NEŽ POŽÁDÁTE O RECENZI, P...