Iluze

79 7 10
                                    


Jsem zpět a tentokrát jsem dostala od Winnie volnou ruku a to tak, že jsem si mohla vybrat nějakou její shortstory a tak jsem si vybrala tady tu!

Bude to trochu jiná recenze, protože to je prakticky takový...ehm...citát?

Jdeme na originální recenzi! Muhahaha! Ta bude zajímavá!

Docela se děsím toho smíchu!

Kniha: Iluze

Autor: Windovska

Žánr: poezie (dalo by se to tak říci)

Stav: 25 částí, dokončeno

1)Cover

Je velmi zajímavý a vystihuje tuto krátkou storku! Moc se ti povedl!

2)Popis

Ten se mi opravdu moc líbil a hned jsem si zpomněla na Hunger games-síla vzdoru 2.část, poslední scéna, kdy je Katniss s miminkem na louce...

Je to jako hra,pořád se opakuje.Každý hrajepodle svých pravidel.Zdá se,že je to lehké,že?Ale játě vyvedu z omylu.Je to jako hra,nekonečná,pořád se opakuje.Jednou jseš dolea jednou nahoře.Je to jako hra,pořád se opakuje.Je to jako hra,jako oheň.Tak si s ním nezahrávej,ať se nespálíš!   Takže nemám slov! Moc se mi líbil!


4)Originalita

Ano...je to originální. Vyjádřila jsi to svými pocity a ze svého srdce!

5)Postavy

Ehm...popravdě, žádné tam nejsou, takže to vynechám!

6)Gramatika

Na nic jsem nenarazila. Možná, jsem nedávala pozor a překlepy přehlédla, ale myslím, že ani ty tam nejsou!

7) Můj názor

Moc se mi to líbilo. Myslím, že si přesně popsala život. Život je hra a ne jen tak jednoduchá. Když jsem to četla, souhlasila jsem s tebou. Vážně skvěle si to vyjádřila! Určitě si to přečtěte! Já jsem to přečetla ani ne za pět minut, takže tolik má snad každý! Myslím, že ti tam jdu zanechat nějaký ten vote

8)Bodování!

Tak za to, jak skvěle jsi život popsala a jak jsem s tebou naprosto přesně souhlasila, ti dávám prozatím nejvyšší hodnocení  (výše ani jít nemůžu...pokud si to ovšem nerozmyslím). Už víš, jaké číselko ti dám?


Ano je to tak!

10!

10! 10!10!

Tamtaratá!

Takže jak vidíte, moc se mi to líbilo (i když nejsem na shorrtstory, ale tohle se spíš bere jako citát)! DOPORUČUJI!

Pacicka


Recenze /CLOSED/Kde žijí příběhy. Začni objevovat