Ahoj. Dneska jsem tu s knihou, která mě velmi, velmi, velmi zaskočila, takže jdeme rovnou na to a varuji vás radši předem, moc příjemná dnes nebudu....
----------------------------------------
Název: One Time- myslím, že se k příběhu hodí.
Autor:
Žánr: Akční
-----------------------------------------
Cover:
Příšerný! Vůbec se mi nelíbí. Byl by hezký, kdyby nebyl rozmazaný. Název nejde přečíst, autor nejde přečíst, obrázek je rozostřený, až z toho bolí oči. První věc, která od příběhu odradí, takže bych si dala tu práci a zkusila udělat nový, nebo někoho poprosila. Na Wattpadu je spoustu milých lidí, kteří covery dělají...
Popis:
Cathy Rainbow. To jsem já. Nebo snad ne?
Když jsem si to poprvé přečetla tak jsem řekla: ,,Co to má jako být?!"
K příběhu se nehodí a mě by nezaujal. Jako nezlob se na mě, ale koho by to zaujalo? Do popisu by si měla dát něco, co by nás nalákalo....
Například:
Cathy Rainbow, obyčejná dívka s obyčejným životem a s minulostí, na kterou dávno zapomněla. Jednoho dne se vše mění a Cathy zjišťuje, že její táta není tím, za koho ho pokládala a něco před ní tají. Cathy chce se svými přáteli zjistit, co vše ji tají, ale bude to nebezpečná cesta plná zvratů a nečekaných událostí...
Ano, trochu jsem pozměnila i děj příběhu, ale takhle by to taky nebylo špatné.... Zamysli se nad tím ;)
Děj:
Cathy Rainbow se z obyčejného života dostává do bohatého a dokonalého života v LA, kde ji čeká hodně překvapení. Bohužel, ale i dokonalý život rozvrátí něco hrozného. Její táta ji něco tají, neustále s někým telefonuje a kde získal takovou hromadu peněz? Tajemná pracovna s divnými papíry a fotkami. Co před ní otec skrývá?
Děj by byl dobrý, kdyby si to tolik neuspěchávala, nepatlala páté přes deváté a psala s výrazy, které by se daly použít. Moc si to odflákla, nezáleželo ti na tom... Mě třeba napadlo, že by se svěřila svým novým kamarádům a ti by to pak s ní řešili atd... Ale ty jsi prostě napsala jen, že se seznámila s tím a tím, přišla domů a tam našla to a to...
Postavy:
Příjde mi, že neprožívají žádné city. Zaměřila bych se na vzhled a na jejich pocity. Víme jen, že ta má takové vlasy a oči a líbí se jí ten a ten. Ale co prožívá? Co cítí? to už nevíme.
Gramatika:
Chyby byly příšerné! Kdybych tady měla vypisovat každou chybu tak to bude na dlouho. Nesprávně použité výrazy, pravopisné chyby... Prostě hrůza. Požádala bych nějakého osvědčeného korektora, aby ti příběh přepsal a opravil. Jako, přepsal, prostě ty chyby, chápeš?
Originalita:
No příběh je určitě originální, ale nezáživný...
Můj názor?
Co já bych udělala? Příběh smazala a strávila hodiny na tom, abych to přepsala, aby to mělo lepší děj, rozepsala bych se....pak bych konečně viděla pokroky! Ale je mi líto to takhle říct, ale myslím, že nemáš moc velký talent na psaní a nebo je v tobě, ale hluboko skrytý, takže bys ho měla rozvíjet. Více číst a poučovat se ze svých chyb. Přečíst si různé brožurky, jak psát dobře a bez chyb...
Na příběhu mě zaráželo a šokovalo spoustu věcí. Hlavně ten konec. Jako, chápu, nikdo tvůj příběh nečetl, tak jsi to chtěla ukončit. Ale sama víš, proč tvůj příběh nikdo nečetl. Jedním slovem bych ho popsala, jako že je HROZNÝ.
Opravdu se omlouvám, ale nebyl propracovaný, nic...
Další největší věc, co mě zarážela byla, že když k nim poprvé někdo přišel do baráku a pak odešel, že ji to nepřišlo divné a v klidu si šla pryč. What?!
No nic. Je tu hodně věcí, co bych ti zkritizovala, ale nechci být hnusná a srážet ti sebevědomí. Hlavně se nezlob a pochop, že se snažím pomoct.
Jinak byla bych ráda, kdyby se nikdo o recenze teď nehlásil, mám jich zase hodně :\
Pacicka
ČTEŠ
Recenze /CLOSED/
RandomAŽ DO ODVOLÁNÍ UZAVŘENO! KNIHA RECENZÍ! Pokud máte příběh a chcete znát upřímný názor někoho jiného, nebojte se a napište mi! Daruji vám zcela zdarma upřímnou recenzi s několika radami navíc, aby se vám příště dařilo lépe! NEŽ POŽÁDÁTE O RECENZI, P...