Ahoj :) dneska tady máme shortstory! Tak se pojďme mrknout na zoubek.
-----------------------
-----
-------------------Název: Fruit
Autor: adelemh
Žánr: Romance-------------
Cover:
Rozhodně se mi líbí více, než ten předešlý. K příběhu se dokonale hodí.
Popis:
Byla prostě posedlá ovocem.Podle mé hypotézy ho měla radši než mě.
Není na něm co měnit. Hodí se k příběhu.
Děj:
Chlapec vypráví o své dívce, která milovala ovoce. Přirovnává k ní jednotlivé ovoce, které ji vystihuje, podobá se mu, má kousek z něj a většinu miluje. Do toho všeho přimíchává jejich vztah, který se kvůli posedlosti ovocem ničí. Vzpmatuje se dívka? Nebo se kvůli tak nevinné potravině, jako je ovoce, rozejdou?
Děj se mi líbí. Zajímavý nápad s tím ovocem.
Postavy:
Chlapec, který je zřejmě ve vztahu až moc sladký.
Blonďatá dívka, s tmavě modrýma očima, posedlá ovocem.Co víc dodat?
Originalita:
Abych pravdu řekla, příběh mi připomíná 99+1 fobie|Harry Potter. Možná, že ses nechala inspirovat. Přiznám se, že jsem též byla tímto příběhem inspirována, ale nakonec jsem od toho upustila.
To je asi taková narážka, že mi to přípomíná jinou shortstory. Je to rozdílné, ale přesto stejné. Ony sice píši FF na HP a o fóbiích a ty píšeš romantickou story, s ovocem. Ale je to podobné, na stejný princip. Přesto se mi oba dva líbí :)
Gramatika:
Až na pár křeplepů....pardon, přeplepů....neumím psát...PŘEKLEPŮ, kterých tam je opravdu velice málo, jsem na žádné gramatické chyby nenarazila.
Můj názor?
Příběh se mi líbí, ale mám ještě co napsat. Je to o ovoci, ale i přes to se nám nám připletl měsíc. Samozřejmě, je to tvůj příběh, tvůj nápad, tvůj osud, ale přišlo mu to trošišku matoucí :\
Abych pravdu řekla, příběh se mi líbí. Není v žebříčku nejlepších, ale je těsně u něj. Všem ho doporučuji.
Tak se asi mějte. Omlouvám se, že je dnešní recenze kratší, ale neměla jsem co napsat. Příběh se mi líbí a šmitec!
Pacicka
ČTEŠ
Recenze /CLOSED/
RandomAŽ DO ODVOLÁNÍ UZAVŘENO! KNIHA RECENZÍ! Pokud máte příběh a chcete znát upřímný názor někoho jiného, nebojte se a napište mi! Daruji vám zcela zdarma upřímnou recenzi s několika radami navíc, aby se vám příště dařilo lépe! NEŽ POŽÁDÁTE O RECENZI, P...