Ahoj :) Jsem tady s další recenzí :)
Nebudu obkecávat a jdeme na to!
......................................................................
.......................................
...........................................................Název: Dívka Noci
Autor: Shadowhunter_018
Žánr: Upíři......................................
Cover:
Je celkem obyčejný, ale celkem se hodí :)
Popis:
Krev. Vše co vidim kolem sebe, je krev. Na bilých zdech jsou červené fleky krve a na podlaze obrovská krvavá kaluž. Poblíž leží člověk. Mrtvý člověk. A nejhorší na tom je, vrah jsem já. Jmenuji se Jennifer. Žila jsem poněkud normální život. Až do té noci. Do noci, která mi zmněnila život. Je krátký a popravdě, možná bych ho změnila, ale vlastně nedokážu říct jak. :D
Děj:
Šestnáctiletá Jennifer se jednoho dne stala upírkou a zjistila plno nových informací. Nastoupila na upírskou akademii, kde podle ní a její nejlepší kamarádky Ashly, která se ve stejný den jako Jenn stala upírkou, jsou samí hezcí chlapci.
Jennifer se musí vypořádat s novým stylem života...Musím říct, že je dě celkem dobrý, ale myslím, že moc uspěcháváš. Příjde mi to vše, takové divné. Nemám v oblibě příběhy ve stylu: Jmenuji se Jennifer a je mi šestnáct let. Stala jsem se upírkou.
Já vím, že to takhle nemáš, ale máš to podobné. Má rada zní, aby si přidala detaily a rozepsala se. Příjde mi divné, že Jenn tak v pohodě přijala, že je upírka. Popravdě, kdyby ses dozvěděla, že jsi upírka, brala by jsi to tak? ,,Fajn, tak je ze mě upírka. Asi neuvidím rodinu, ale no a. Mpžná se mě někdo pokusí zabít, ale tak co no."
Takže se neboj to rozepsat a přidávat delší kapitoly. Příběh by se mi více líbil, kdyby jsi to psala dopodrobna. Například, že to nějak musela říct rodině a ta se s tím musela smířit a ne že si někdo pohraje s jejich myslí....Originalita:
Příběh je originální. Máš skvělé nápady, které by byly lepší, kdyby ses rozepsala a ávala si na tom ještě váíce záležet.
Postavy:
Jenn mi příjde taková, že vše bere úplně v pořádku a tak. Já nevím, jak ji popsat....
Ashly je podobná jako Jenn. Já bych asi nemohla jít hned den po přeměně do školy pro upíry :\
Jinak postavy hezky popisuješ. To se musí uznat...
Gramatika:
Ta tady celkem skřípá. Máš docela dost překlepů, ale zas tolik jich není.
Místo PROMĚNA píšeš PROMNĚNA.
A když jsou to dívky, nepíše se i, ale y.
Radši si čti po sobě kapitoly, občas tam najdeš překlepy ;)
Můj názor?
Už jsem se hodně vyjádřila u děje, že by ses měla rozepsat. Měla by sis představit, že právě ty jsi ta Jennifer a co by jsi udělala ty, samozřejmě trochu pozměnit, ale nikdo by to, že je upír nebral tak klidně. A určitě to trošku prodluž. neměla se hned ze začátku stát upírkou a hned nastoupit do školy upírů. Ale že pociťovala změny, pak někoho potkala, třeba ji sledoval, pak ji to pomalu řekli a ona se stím vyrovnávala, měla různé otázky, musela to říct rodině, pak třeba ta škola atd...(jo a do příběhu bych nepsala zkratku atd. ale kdyžtak už a tak dále ;))
Máš poněkud zvláštní styl psaní. Někdy píšeš spisovatelky, někdy staromódně, nebo jak bych to řekla a někdy řečnicky. Vlastně snad mísíš všechny styly psaní a to taky ubírá na hodnotě. Určitě bych o příběhu nenapsala slovo HOVADINA. Najdi si svůj styl psaní, ale pokud chceš psát příběh, tak řečnický nepouužívej. Ten používej jen u přímé řeči, pokud budeš chtít.
Taky se mi nelíbí, když někdo v příbězích píše, že to jsou sexy a hezcí kluci, nebo já nevím jak to napsat :D ne...takhle. Mně nevadí, když napíšeš že jsou hezcí, ale spíše to, jak se to podává....tohle radši vynecháme, protože nevím, jak to vysvětlit.
Určitě by ses měla snažit více. ten příběh pak bude lepší.
Je mi to líto říct, ale příběh ohodnocuji záporně. Nelíbí se mi. :(
Ale i přes to bude příběh v mé knihovně a budu si dávat pozor a doufám, že se rozepíšeš a dáš do toho kousek sebe.
Moc, moc, moc se omlouvám za tak velkou kritiku. To se mi myslím ještě nestalo, ale je to recenze a já musím být upřímná. Nemůžu napsat ,,Jo. Ten je dokonalej! nic neměň! jen tak dál!" tohlenejde. Prozatím jsem recenzovala příběhy, které se mi opravdu líbily moc a většinou tam nic nestálo za napomenutí či kritiku, ale dnes tomu tak není.
Doporučuji ti se zamyslet a případně přečíst nějaké takové knížky.
Já vím, že to asi teď vyzní, jako bych dělala že jsem ta nejlepší spisovatelka, ale není tomu tak. Já si to o sobě nemyslím.
,,Jásně! Ta pitomá nána si to o sobě určitě myslí! Dělá, jako by kdovíjak psala úžasně!"
Já se přiznám, že mé první příběhy jsou taky mizerné, i když sklízí mnoho úspěchů, ale čím více čtu a píšu, tak se zlepšuji. Určitě tvé další příběhy budou lepší a lepší!
Takže tě prosím, neuraž se a nepřestávej psát. Nevím, kolik ti je, ale pokud ti je třeba jedenáct, tak se neboj. Tvůj talent se zvětší a bude se zvětšovat i nadále. Brzy budeš mít hodně úspěchů a co my víme, možná v knihkupectví narazím na tvou knihu.
Já se jdu někam schovat, než mě příjdeš zavraždit za mou recenzi.
Stále přijímám nabídky ;)
Pacicka
ČTEŠ
Recenze /CLOSED/
RandomAŽ DO ODVOLÁNÍ UZAVŘENO! KNIHA RECENZÍ! Pokud máte příběh a chcete znát upřímný názor někoho jiného, nebojte se a napište mi! Daruji vám zcela zdarma upřímnou recenzi s několika radami navíc, aby se vám příště dařilo lépe! NEŽ POŽÁDÁTE O RECENZI, P...