Ahojky, dneska se taky koukneme na shortstory! Jdeme rovnou na to :)
°°°
Název: Diary for emotion
Autor: @carizhuLP
Žánr: Teen fikce~~~
Cover:
Na můj vkus je moc modrý, ale hádám, že to bude kvůli tomu, že aplikace, o které je v příběhu řeč je taky do tohoto odstínu? Ale zdá se mi, že jsi tam psala něco o zelené. Nadpis trochu rozostřený, ale to naprosto chápu, protože taky se mi vždycky zničí kvalita nadpisu a štve mě to :( Takže jinak je cover moc pěkný ;)
Popis:
Zkoušeli jste diář pro emoce? Ne ? Já o něm také do teď nevěděla... Každý dělá chyby, tedy není nikdo z mého okolí kdo by je nedělal.Ale všechny chyby jdou napravit nebo ne?
Trochu takový ležérní, ale pěkný, jen se mi k příběhu moc nehodí, protože prakticky neříká o čem příběh je :\
Děj:
Dívka, která se vyrovnává s rozchodem si stáhne aplikaci, do které zapisuje své pocity z dvou týdnů po rozchodu. Píše zde, jak se cítí nebo co se ji zrovna stalo a spoustu dalšího...
Děj mi přijde trochu o ničem, hlavně proto, že úplně moc dobře nevíme, co se stalo. Hlavní hrdinka v jednu chvíli vypráví o té aplikaci a hned v další je naštvaná na svého bývalého. Jako je poutavý a dobrý, ale takový nereálný, asi? Nevím, jak to vyjádřit slovy :(
Postavy:
O vzhledu postav nic moc nevíme, ale to až tolik nevadí. U shortstory je těžké popsat co i o postavách myslím, protože v shortstory je nemůžeme tolik poznat jako v dlouhém příběhu.
Gramatika:
Chyby tam máš, pár gramatických, ale je jich málo, takže se dá předpokládat, že to jsou jen překlepy. Občas chybuješ v interpunkci (neboj, já taky), nebo taky v dosazení vykřičníků. Párkrát jsi je dala tam, kam se vůbec nehodí.
Originalita:
Originální nápad to je. Aplikace do které můžeme zapisovat, co cítíme! Kdo by to nebral? Je to sice o dívce se zlomeným srdcem (a takových příběhů je víc než dost), ale výrazy použité v příběhu a samotný celý nápad je natolik originální, že se mi líbí :)
Můj názor?
Příběh samotný ve mně vyvolává zvláštní pocit a popravdě se přiznám, že moc nevím co si o tom myslet. Je to o ničem ale zároveň o něčem. Takže se radši přesunu dál.
Příběh je určitě povedený, ale občas mi přišlo, jako by jsi ani nevěděla, co vlastně píšeš. V jednu chvíli jsi psala o tom a pak zase o tam tom, jestli mě chápeš.Jak už jsem zmiňovala, nějak se k příběhu neumím vyjádřit a nemůžu ani říct, že by se mi nelíbil, ale zároveň také nemohu tvrdit, že je dokonalý (což není žádný, každý má své chybičky ;)).
Ptala jsem se na názor jedné z tvých věrných čtenářek (a věř mi, to jsem udělala poprvé) a musím říct, že až na malé gramatické chybičky jsem od ní slyšela jen samou chválu. Příběh ji přijde opravdu originální, povedený a poutavý. A řeknu ti, buď za takové čtenáře ráda, protože i přesto, že ti možná mé hodnocení přišlo příliš kritické, tak jsou tady lidé, pro které tvůj příběh bude dokonalý, i kdyby to byla s prominutím větší sračka než moje Kouzelné bytosti. :D
Věř mi, že tě nijak nechci urážet, nic co by ti jako urážlivé mohlo přijít nebylo myšleno špatně. Jen prostě nevím, co si o příběhu myslet, kromě toho že se mi i celkem líbí. Rozhodně není nejhorší.
Co ti teď řeknu, můžeš buďto hned zapomenout, nebo to vzít jako lichotku a vzít si to k srdci. Máš velice dobré předpoklady pro psaní. Tvá slovní zásoba, použité výrazy (ne ty vulgární nebo třeba "Tý brďo") jsou dost bohaté pro napsání opravdu dobrého příběhu. Nevím, jak dlouho se věnuješ Wattpadu, ale věř mi, že se tvá tvorba bude stále zlepšovat a dotáhneš to daleko. Určitě ani ty, ani tenhle příběh nepatří k těm odpadům, co se na Wattpadu objevují, kteří nedosáhli ani prvních kulatin a už píšou.
No, trochu jsem se rozpovídala. Snad z mé recenze nejsi tolik zmatená :)
Pacicka
ČTEŠ
Recenze /CLOSED/
RandomAŽ DO ODVOLÁNÍ UZAVŘENO! KNIHA RECENZÍ! Pokud máte příběh a chcete znát upřímný názor někoho jiného, nebojte se a napište mi! Daruji vám zcela zdarma upřímnou recenzi s několika radami navíc, aby se vám příště dařilo lépe! NEŽ POŽÁDÁTE O RECENZI, P...