Ahoj! Takže znovu tu máme Ledovou smrt! Clare mě poprosila, abych ji udělala ještě jednou, aby zjistila, zda se polepšila! No a já to nemohla odmítnout.
Dneska to bude, ale taková rychlovka, protože jsem to všechno zmínila...takže třeba napíšu, že mám na cover stejný názor...no, možná to zase okomentuju dlouhým monologem, který bude obsahovat chválu ale možná i kritiku!
Kniha: Ledová smrt
Autor: Clare3636
Žánr: Fan fikce na Hunger Games
Stav: 9 kapitol, nedokončené
1) Cover
Cover (v médiích) se mi moc líbil. Opravdu se Ti povedl. Myslím, že opravdu zaujme. Mě tedy zaujal.2) Popis
Přihlásila jsem se do her s jediným záměrem - a to vyhrát. Jenže aréna je v podstatě peklo plné ledu. Co vše se semele v ledové aréně? A jaké tajemství jsou skryta pod vrstvou sněhu? A kdo je ta, které se přezdívá Ledová smrt?
Stejný názor, jako u první recenze!
3)Děj
Olivie Harrisonová. odvážná dívka z druhého kraje. Navštěvuje mírotvorský výcvik. Přihlásí se do 30.ročníku Hunger Games. Tak to před lety udělala její sestra Natálie, která už bohužel nežije. Lidé v Kapitolu jsou (jak jinak) divní. Liv se nepohodne se svým vizážistou. Tyto Hladové hry budou jiné. Čeká ji plno neočekávaných věcí. Například Ledová smrt. Kdo to vůbec je? Zvládne to? Nebo skončí jako její sestra?
4) Originalita příběhu
I v prví recenzi jsem říkala, že je originální a teď souhlasím ještě více. V každé recenzi (té mé) jsou hrozné spoilery, tak si to ti, kteří to nečetli, běžte přečíst a až pak si přečtěte mou recenzi.
Dopis od mrtvé sestry?! Co to má znamenat? Sakra...já už se tak teším, až se dozvím, jak je to možné.
Ledová smrt- té se bojím. Originální nápad! Chudák podoba mrtvé splátkyně! :D
A jsou tu i další origoš věci. Mírotvorský výcvik, neshoda s vizážistou...
5)Postavy
Tady jsem ti minule vyřkla to, že nejsou popsané. Tak se koukneme na dnešní názor!
Myslím, že si se zlepšila. Potěšila si mou maličkost.
6)Gramatika
Překlepy tam jsou a jak jsem to četla znovu, všimla jsem si, že v první kapitole máš chybu.
Vedle mích kamarádů-vedle mých kamarádů.
Mámu tu dost ranilo. TO, ale to je jen překlep...
Dál to nebudu psát. Každý udělá překlep a splete se
7)Můj názor
Příběh se mi líbí čím dál víc. Odminule si se polepšila a takhle bych pokračovala dál. Po dokončení určitě oprav překlepy, protože jsem tam v nějaké (teď nevím v jaké) kapitole narazila na docela dost překlepů, ale mi to nevadí.
8)Bodování
Přemýšlela jsem....a dávám zase 9/10!
Zlepšilo se to, ale desítku často nedávám a to je smůla... Ale devítka je vysoké hodnocení!
Moc se ti omlouvám za tu dobu, ale neměla jsem vůbec čas a ani náladu! Snad se nezlobíš.
Recenze přijímám, za pár dní očekávejte další a Owlbye!
Ne!
Mějte se!
Pacicka
ČTEŠ
Recenze /CLOSED/
РазноеAŽ DO ODVOLÁNÍ UZAVŘENO! KNIHA RECENZÍ! Pokud máte příběh a chcete znát upřímný názor někoho jiného, nebojte se a napište mi! Daruji vám zcela zdarma upřímnou recenzi s několika radami navíc, aby se vám příště dařilo lépe! NEŽ POŽÁDÁTE O RECENZI, P...