Ahojky :) Jsem tady s další recenzí. Knihu jsem přečetla dnes a musím říct, že mi čelist padala až k zemskému jádru. Nebudu to obkecávat, vše se dozvíte později!
..................................................
.......................
.................................Název: Syntéza
Autor: leacedrayen
Žánr: Sci-Fi
............................
Cover:
Cover se mi líbí a i přes to, že příběh je prakticky stále o ničem, tak si myslím, že se dokonale hodí. Mám jen otázku, celý ten obrázek je od někud stáhnutý? Protože ten robot mi připomíná roboty z filmu, který znám jen z trailerů a osobně jsem ho neviděla, Já, Robot.
Je zajímavý a nechala bych ho. Zaujme ;)
Popis:
¨
„Díval se na mě tak, že jsem měl pocit, že mi ty červené oči vidí až do žaludku. ‚Co dělá člověka člověkem? Tělo nebo myšlenka?' zeptal se mě. Tenkrát jsem nechápal, co tím myslí, ale teď už to vím. Přeju si, abych odtamtud nikdy neodcházel, abych s nimi zůstal. Oni jsou sice z plastu a kovu, ale když se dívám na tváře kolem sebe teď, nevidím nic víc než maso. Možná se všichni můžeme nazývat lidmi, ale lidskost jsme ztratili už dávno."
Domnívám se, že toto jsou myšlenky Nathaniela Lancastera. Určitě čtenáře vtáhne do knihy, protože ho zajímá, co se bude dít a o čem vlastně kniha je.
Děj:
Natalia, dcera slavného vědce, který vytvořil několik robotů, kteří později rozpoutali revoluci a tím zničili svět, ve kterém lidstvo žilo, se dostává do Bunkru. Útočiště bohatých lidí, uznávaných vědců a především vlády (snad jsem to nepochopila špatně). Má za úkol zjistit, na jakém principu pracuje uměla inteligence, neboli robotičtí lidé. Odborně se nazývají Umělá syntetická inteligence nové generace, USING.
Co se bude dít dál? Zjistí, jak roboti pracují? Nebo se něco zvrtne?Děj se mi líbí. Opravdu moc :) Když jsem to četla, nemohla jsem uvěřit, za jakou krátkou chvíli jsem byla na konci. Četlo se mi to samo.
Originalita:
Já si myslím, že je to čistě z tvé hlavy. Nejsem si jistá, jestli se něco nepodobá, již zmiňovanému filmu Já, robot, protožer jsemn to neviděla a nemohu soudit. Co si myslím já, tak v tom filmu taky došlo ke vtzpouře, nebo tak něco :D
Jinak musím uznat, že máš velkou fantazii a originální nápady!
Postavy:
Všichni mi příjdou celkem nelidští, ale nemohu říci, proč tomu tak je. Ale na druhou stranu, kdo by se choval šťastně, když jsou na pokraji smrti? Prozatím mi nepřišlo, že by lidé byli kdovíjak šťastní. Vlastně jsem neměla možnost moc postav poznat...
Za to jsem poznala hodně technologie a vědy :D
Gramatika:
Nevšimla jsem si žádných gramatických a ani zběhlých chyb. Nevzpomínám si, že bych narazila na překlep. Dáváš si na tom záležet. Aby se ti nic nepletlo do sebe a aby to hezky navazovalo na předešlou kapitolu.
Můj názor?
Popravdě se klaním!
Máš neuvěřitelný dar!
Máš plně vybyvenou slovní zásobu, kterou má málo lidí a já se řadím mezi ty, kteří ji nemají tak rozsáhlou. Abych se přiznala, některým pojmům jsem dokonce nerozumněla :D
Píšeš nádherně. Dlouhé kapitoly, kde jen hltáte každé slovo a nemůžete přestat číst, takže jste zklamáni, když autobus zastavil a vy musíte vystoupit a pak nemůžete číst!
Jak sis možná všimla, žádnou kritiku nemám. Ty si ji ani nezasloužíš a vážně netuším, kde bych ji vyhledala.
Vše na sebe navazuje a já někdy doufám, že se dozvím, co všechny ty věco znamenají. Distrikty, Město.... proč tomu tak je a jak to vzniklo...
Hlavně mě zajímá USING a operace Eschaton. K tomu se dostáváme, že máš i znalosti, kterých si my čtenáři ceníme!
Jen tak dál a dotáhneš to na výbornou spisovatelku a až tato kniha příjde na trh, budu mezi prvními, kdo si ji koupí, ale musíš mi to říct :D
Já vím, že jsem měla plno dalších věcí(spíše chvály), co říct, ale zapomněla jsem na to :( Tak budu kdyžtak komentovat :D
VŠEM DOPORUČUJI!
Hlavně milovníkům Sci-fi knih! Mezi které se řadím i já osobně :)
To by bylo asi vše.
Pokud jsi čekala více kritiky, tak se ji asi nedočkáš! Tvůj příběh je prozatím více než dokonalý. Musím říct, že TY to dotáhneš velmi daleko, pokud budeš ve své práci i nadále takto váborně pokračovat ;)
Tal se mějte!
Pacicka
ČTEŠ
Recenze /CLOSED/
RandomAŽ DO ODVOLÁNÍ UZAVŘENO! KNIHA RECENZÍ! Pokud máte příběh a chcete znát upřímný názor někoho jiného, nebojte se a napište mi! Daruji vám zcela zdarma upřímnou recenzi s několika radami navíc, aby se vám příště dařilo lépe! NEŽ POŽÁDÁTE O RECENZI, P...