Ho ho ho. Kdo se těší na Vánoce? Já! A to jsem ještě nepsala dopis Ježíškovi. Ale tak co. On ví, co si přeji. A co si přejete vy?
Jinak, kdo už taky nakupuje dárky od října? Já už mám pro tři lidičky 😆No nic. Chtěla bych se autorovi omluvit, že si musel tak dlouho čekat, ale nestíhám a neměla jsem náladu. Konečně jsem se k tomu dohrabala.
Ostatní myslím 3 recenze očekávejte SNAD do konce měsíce, ale nic neslibuji 😕Hold není čas... a když je, tak se mi do ničeho nechce....
---------------------------
Název: Takkar-přátelé
Autor: Kon-kon-kon
Žánr: Fantasy$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Cover:
Cover se mi líbí a k příběhu hodí. Není co dodat.
Popis:
Popravdě mě nijak nenadchl. Nezaujal mě.
Navíc to na sebe nenavazuje. První věta nám říká, že svět je smutné místo a hned pak, že příběh pojednává o desetiletém chlapci Takkarovi.Další dvě věty se mi tam také nehodí.
Dám ti návrh, který by zaujal více...
Desetiletý chlapec Takkar, žije za zdmi Útulku. Asi nejsmutnějším místě na světě. Přesto....
A dál pokračovat nebudu, jelikož ty věty tak hrozné nejsou.
Ješté chci říct, ačkoliv se to sem nehodí, že název mi k tomu nesedí. Takkar-přátelé. V popisu o tom nic moc není. A k příběhu se mj to též nehodí, jelikož jsem z toho teprve poznala jen to, že to je příběh o kouzlech. Takže Takkar a nagie nebo Takkar-čaroděj, by to vystihovalo asi víc...
Děj:
Příběh se odehrává ve středověké době (?).
Hlavní postava, desetiletý chlapec Takkar, žije v sirotčinci Útulek. V Útulku se o něj a ostatní děti starají nepříjmné vychovatelky, které si peníze škudlí pro sebe (penízky! Penízky!...z toho maj snad or- dobře, jdeme dál), jak jinak. Takkar se jednoho dne rozhodne utéct se svým kamarádem Theem. Připravují plán, jak zachránit jejich kamarádku Jennu a mezitím Takkar zjišťuje, že je čaroděj a setkává se s čarodějem Danem, který jim pomůže zachránit Jennu. To ale ještě netuší, že do cesty jim příjde nemilá překážka...Děj mě zezačátku velmi nudil. Později mě to chytlo.
Co se mi moc nelíbilo je, dě jsi vynechal celkem velký úsek story. Tím myslím, že jakmile se Takkar probudil, co řekl Theovi? Vlastně on se ani neprobudil. Usekl jsi to a pak byl Den Vybírání...
Postavy:
Postavy jsi popsal celkem hezky, ale stále jsem nezjistila jejich osobnost. Na tom by chtělo zapracovatGramatika:
Na překlepy jsem nenarazila. To si asi hlídáš. Tedy pár jich bylo ale skoro jsem si jich nevšimla.
Teď si nejsem jistá, jestli chybuješ i v mě/mně. Pokud si tím nejsi jistý, v předešlýcb kapitolách jsem prozradila svou pomůcku (jméno Karel. Pokud je to zkrácená verze jména-karla- tak je to MĚ/mne
Pokud Karlovi tak MNĚ.)V čem ale chybuješ, je i/y.
Ženský rod-y.
Ty ženy pracovaly.Mužský rod-i.
Ti muži pracovali.Množné číslo.
Smíšené skupiny (žena/y i muž/i)-i
Oni chodívali, Marek s Lindou šli...Ženské skupiny (žádný muž)-y
Sestry odjely, ony nám mávaly.Mužské skupiny-i
Oni šli, tatínkové čekali...Snad si to vezmeš do hlavy ;)
Originalita:
Příběh mi příjde originální. Nikde jsem podobný ještě nečetla, takžd určitě to je +
Můj názor?
Příběk mě zpočátku nudil. V páté kapitole jsem se do něj vžila a rozhodla jsem s v něm pokračovat, hlavně proto, aby zjistila, jestli Jennu zachrání.Co se mi na knize velmi líbilo, byly obrázky, které jsi sám vytvořil.
Taky se mi líbí Takkar info book, kde píšeš různé fakty a zajímavosti :)
Kdybych měla samotný příběh hodnotit, dala bych asi tak 7.
Je totiž netradiční, aby sedmiletý chlapec unesl desetiletou dívku, nebo, že se skupina dětí ubránila vlkům dokud je Takkar svou magiì nezahnal. Také je divné, že jedna dívka dokázala svázat vychovatelku a ta se nijak nebránila...No pár nedostatků to má.
Příběh doporučuji a všimla jsem si, že je to soutěžní příběh?
No nic.
Tak loučí se s vámi unavená Pacicka
ČTEŠ
Recenze /CLOSED/
RandomAŽ DO ODVOLÁNÍ UZAVŘENO! KNIHA RECENZÍ! Pokud máte příběh a chcete znát upřímný názor někoho jiného, nebojte se a napište mi! Daruji vám zcela zdarma upřímnou recenzi s několika radami navíc, aby se vám příště dařilo lépe! NEŽ POŽÁDÁTE O RECENZI, P...