Ahoj :)
Jsem zpátky s další recenzí!
Moc se omlouvám autorovi této úžasné knihy za tu dobu, kterou musel čekat. Neměla jsem moc času a ani nálady.
Navíc musím psát své příběhy a teď zrovna opravuji Hunger Games-40.ročník a vůbec mě to nebaví opravovat, ale když jsem si kousek přečetla, málem jsem si vytrhala vlasy za ty překlepy!
Ještě jednou se moc omlouvám a jdeme na to, ať nemusíš čekat ještě déle!
Kniha: Vše je jinak
Autor: Adis36
Žánr: Fanfikce na Hunger Games
Stav: 12 kapitol, nedokončený
Cover:
Je zajímavý a zaujme pozornost čtenářů.
Nevím, jak ostatním, ale mě se moc líbí :)
Popis:
Jaký příběh za sebou skrývá 2. ročník Hladových her? Dokáže se sedmnáctiletý Trevor vypořádat s překážkami, které na něj číhají jak v osobním životě tak i v aréně? Co vše ztratí a podaří se mu ochránit svou sestru Piper? Tyto otázky budou zodpovězeny v tomto příběhu, tak neváhejte a čtěte.
Zaujme, to ano. Už z popisu poznáte, že se jedná o jeden z prvních ročníků her a že se se svou sestrou dostane do arény. Nemám co dodat.
Děj:
Děj je zajímavý a originální.
Trevor se se svou sestrou Piper (zajímavé jméno mimochodem) dostane do Hladových her. Už při cestě do Kapitolu na něj všude možně číhá nebezpečí. Rozhodne se ochránit svou sestru.
V Kapitolu má plno dalších starostí. Zjišťuje, že má jinou orientaci, než kterou si myslel a chlapci na něj mají nějaký vliv. Jeho sestra zmizela a on neví, kde je.
Jeho otce Snow nějak potrestal, jako ostatní, kteří nebyli přítomni na Sklizni.Uzavírá spojenectví.
Když se jeho sestra vrátí, není taková jako dříve. Je tu možnost, že se Piper nebude muset vydat do Hunger Games.
Zachrání ji před vražednými hrami? Zvládne všechny problémy, které ztěžují jeho situaci?
Moc se mi příběh líbí a když si mi napsal, abych ti napsala recenzi a zmínil si to, že taky píšu o sourozencíh ze sedmého kraje....vlastně jsem si to neuvědomovala než si mi napsal :)
Nebudu obkecávat a jdeme na další bod.
Originalita:
Příběh je opravdu originální. Nemám co napsat, takže se vrhneme dál.
Postavy:
Příjdou mi sympatické, i když některé nemám stále přečtené a doufám, že se o nich brzy dozvím něco víc.
Gramatika:
Bohužel jsem byla líná, si příběh pročítat znovu, tak nemůžu moc posoudit.
Možná, kdybych četla znovu, najdu nějaký překlep a nebo malou chybičku, ale to se stává všem a z tvého příběhu to nesrší tolik, jako z nějakých jiných(například těch mých :D)
Můj názor:
Kniha se mi moc líbí! Hlavně tou originalitou, která je vidět už při popisu!
Navíc tím Trevorem. Je mi ho líto, když neví jestli ho více přitahují dívky a nebo chlapci. K tomu musí řešit problém s jeho sestrou a ještě se věnovat tréninkům a spojenectví.
Vážně ho lituji!
Nevím co bych ještě řekla! Prostě se mi tvá kniha líbí a doufám, že ji dokončíš.
Bodování:
No, nemusela jsem dlouho přemýšlet nad tím, jaké číslo ti dám.
Je to 9!
Ano, 9.
To by bylo vše, ještě jednou se omlouvám a miloníci (a i ostatní) jděte si tento příběh hupsnout do knihovničky a jděte číst!
Recenze stále přijímám! Takže se nebojte a napište mi!
Pacicka
ČTEŠ
Recenze /CLOSED/
De TodoAŽ DO ODVOLÁNÍ UZAVŘENO! KNIHA RECENZÍ! Pokud máte příběh a chcete znát upřímný názor někoho jiného, nebojte se a napište mi! Daruji vám zcela zdarma upřímnou recenzi s několika radami navíc, aby se vám příště dařilo lépe! NEŽ POŽÁDÁTE O RECENZI, P...