Ahoj :) Tak jsme tu s další recenzí. Tentokrát na příběh Špatné rozhodnutí, je to fanfikce na Teri Blitzen od dvou spisovatelek :) Tak jdeme na to!
........................
........................................
.......................Název: Špatné rozhodnutí
Autorky: pandaaaaasŽánr:Fan fikce
............................................................
Cover:
Měla jsem možnost vidět i předešlý a musím říct, že se mi oba dva líbily a k příběhu se hodí :)
Co chci ale říct je, že je velmi oslňující a bije do očí a nadpis nejde přečíst, jak je cover světlý, ale je moc pěkný :D no to ty moje vyjadřovací a nerozhodné schopnosti :D
Popis:
Teri Blitzen je sice nejslavnější CZ/SK youtuberka, ale ani ona nemá dokonalý život a čeká jí spoustu životních překážek.
Stručný a poutavý. Sice moc nevysvětluje, o čem příběh je, ale i tak naláká. Koho by přeci nezajímaly problémy Teri? :D
Děj:
Teri Blitzen, nejslavnější čekoslovenská youtuberka zatajuje vztah s Martinem. To se ale provalí a na pár dnů se to stane žhavým tématem. Když se vše zařadí do normálného chodu, potká Teri Vadima a právě tady to začíná. Začínajé problémy a Teri se nedokáže rozhodnout. Vadima a nebo Martina?
Děj se mi líbí, je poutavý. Co bych ale vyřkla je, že to je málo prožívané. Vadilo mi, že jste napsaly: Snědla jsem jogurt. Potom jsem odešla do pokoje a převlékla se. Pak jsem se namalovala. Potom jsem odešla....to byl jen můj příklad, aby jste věděli v čem jste většinou chybovaly.
Originalita:
Nemohu moc soudit, jelikož takové příběhy moc nečtu, ale mělo to spoustu originálních věcí.
Postavy:
Postavy v příběhu ztvárňují postavy v reálném životě, takže...co víc říct?
Gramatika:
Sem tam překlep, jinak jsem si ničeho nevšimla...
Můj názor?
Co mi hodně vadilo, bylo časté střídání pohledů. Taky jste se nerozepsaly a psaly jste *Doma*, *Kino*, *15:55*...
Tady bych to prostě psala a neoddělovala to. Zkrátka pokračovala v textu....
Taky asi trošku narazím na to, že nejdřívě se Teri nelíbilo, že se líbá s Vadimem, pak zase ano...zkrátka to tak střídala...hned budu narážet na sex v příběhu. Přišlo mi to, že si tam užívali nějak často a bylo zvláštní, že je načapali až tak pozdě :D ale to je samozřejmě jen na vás, jak si to napíšete ;)
Pak tady asi mám jen to, že jste to vlastně psaly nesouvisle až mě to občas maličko pletlo :D
Možná bych příběh přepsala a u toho se rozepsala, ale to je jen na vás, zda se vám bude chtít...
Nicméně příběh doporučuji a to i když neznáté Teri ;)
Pacicka
Ps.: příběh se mi celkem líbil ;)
ČTEŠ
Recenze /CLOSED/
RandomAŽ DO ODVOLÁNÍ UZAVŘENO! KNIHA RECENZÍ! Pokud máte příběh a chcete znát upřímný názor někoho jiného, nebojte se a napište mi! Daruji vám zcela zdarma upřímnou recenzi s několika radami navíc, aby se vám příště dařilo lépe! NEŽ POŽÁDÁTE O RECENZI, P...