Další recenze! Omlouvám se, že to nějakou tu dobu trvalo (Ehm tři dny! to je vážně dlouhá doba!) . Sice jsem tvou knihu četla, ale musela jsem si to pročíst ještě jednou. A navíc k tomu ještě škola!
Nebudu déle zdržovat a jde se na to!
Autor: Ar_NoName
Kniha:Zůstaň svá
Žánr: Fan fikce na Selekci
Stav: prolog a 7 kapitol
1)Cover
Cover máš od WindovskaA Winnie se moc povedl. Mám od ní taky jeden a jsem s ním spokojená! Takže cover určitě naláká! Nebudu zdržovat a přesuneme se o bod dál
2)Popis
Jednoho dne přišel dopis, který všechno zničil. Možná zničil, možná mě zachránil.Záleží na úhlu pohledu.Jedno je jisté, dostala jsem se do Selekce.Budou mě chtít změnit a jediné co mi na to všichni řeknou je: ,,Zůstaň svá."
Popravdě (snad tě neurazím) se mi popis moc nelíbí. Nedokážu ti říct proč. Občas se mi stane, že si to přečtu a mě se to nelíbí a vlastně ani nevím proč. Jako jo, je to zase lepší, než kdyby si tam nenapsala nic nebo nějakou hovadinu!
Ale já jsem spíš pro nějakou takovou verzi:
Přišel jí dopis, který vše změnil. Dostala se do boje o princovo srdce. Nedělá to pro sebe, ale pro svou rodinu. Ale ten dopis nemusel vše změnit k lepšímu, ale i k horšímu. Jak to dopadne? Najde si šťastný konec? Získá princovo srdce?
Ok! Přiznávám...Tvůj je lepší!
Radši jdeme dál, jinak se tady asi zblázním!
3)Děj
Katherine Stuartová, dívka z druhé kasty, která chce ale i nechce do soutěže, kde spolu s dalšími 34 dívkami bude bojovat o princovo srdce. Nedělá to pro sebe, ale pro svou chudou rodinu, která se po smrti otce nedala dohromady. Do soutěže se dostane a princ Lukas ji vyjádří své city k ní. Najde si tam kamarádku Rose, která ale uteče a princ říká, že je jedna z rebelů. Kath si tam zažívá hotové peklo! Ale i nějaké hezké chvilky se tam najdou!
Jo a Kath hraje na saxofon(nepletu se doufám?) a díky němu živí svou malou sestru Tess a matku, která je po smrti manžela celá zdrcená---proč mi to připomíná Hunger games? :D
4)Originalita
Knihu jsem nečetla. To radši upozorňuji! Ale myslím, že je tvůj příběh originální. Co vím z různých fanfikcí (i té z tvé), dívky z 2.Kasty jsou většinou modelky, ale
5)Postavy
Kath- příjde mi, že je taková zbrklá. A z jedné strany chce do Selekce a pak ne... navíc jsem moc nepochopila, když sama říkala, že nemá šanci se tam dostat a potom plakala s její sestrou, že se možná už neuvidí(to bylo když ještě nevěděla, že se tam dostane)...Ale abych tady pořád nekritizovala, tak má i dobré vlastnosti. Například je obětavá
Princ Lukas-On je taky docela zbrklý. Například, že se do Kath zamiloval a to s ní ani nemluvil a pak se vyspal s Bell. Něco mi na něm nesedí a myslím, že má něco v plánu. A to ne nic moc hezkého (to si myslím já)
Další postavy mi příjdou ne zas tak důležité, tak zůstaneme jen u těch dvou!
A nebo...
Ros- Ta mi přišla, že je milá. Opravdu je rebelka? Je mi líto, že si ji vyškrtla ze seznamu postav :(
6)Gramatika
Nějaké ty překlepy tam jsou a na ty chyby se tam narazí :) A navíc si mi psala, že korekci budeš dělat až to dopíšeš, což naprosto chápu ;) Takže půjdeme na můj názor!
7) Můj názor
Takže, tady se asi rozepíšu. Čím bych začala? Dobrá. Nelíbilo se mi, že vlastně hned na začátku to vyprávěla Kath a potom na konci prologu to vypráví vypravěč.
Asi nějak tady:
,,Teď spinkej," šeptnu a políbím ji do vlasů.
Tak tam leží dvě plačící sestry. V těsném objetí. Obě s nadějí na lepší život usínají za zvuku...
A na konci tam zase je z pohledu Kath:
A lítost je věc, kterou nenávidím.
To mi totiž opravdu vadilo. Kdyžtak napiš:
Z pohledu Kath
Z pohledu třetí osoby(vypravěče)
Protože, když jsem to četla, byla jsem mírně zmatená ;)
A rada....kapitoly jsou v přiměřené délce, takže delší bych pak nepsala....nejideálnější to je do nějakých těch 2 000 slov, protože když jsou přehnaně dlouhé, nikoho to nebaví číst, ale ty je máš právě v ideální délce.
Jinak se mi příběh líbí a určitě ho dopiš...zajímá mě totiž, jak to dopadne. A vy ostatní si ho přečtěte! Takže až na pár nedokonalostí, je to vskutku hezká kniha :)
8)Bodování
Nebudeme to moc obkecávat ;)
Takže tady díky pár nedokonalostem zmiňovaným výše, ti dávám z deseti bodů....Takže já ti dávám magickou 7! Pořád je to nádherné číslo a myslím, že když víc zapracuješ (tím nemyslím, že to nemáš hezké), tak by to bylo i vyšší číslo!
Snad jsem tě neurazila a snad se ti můj názor líbil!
Všem ostatním doporučuji! Kdo by chtěl recenzi, napište se a Čusky!
Pacicka
ČTEŠ
Recenze /CLOSED/
РазноеAŽ DO ODVOLÁNÍ UZAVŘENO! KNIHA RECENZÍ! Pokud máte příběh a chcete znát upřímný názor někoho jiného, nebojte se a napište mi! Daruji vám zcela zdarma upřímnou recenzi s několika radami navíc, aby se vám příště dařilo lépe! NEŽ POŽÁDÁTE O RECENZI, P...