Nitky lstí

21 6 5
                                    

Pomaličku pomaličku se vrhám na recenze! Ojojoj! Pacicka je šikovná, co? :D

.-.-.-.--.-.-.--.-.-.-.

Název: Nitky lstí
Autor: @RaSoKim
Žánr: Spirituální

.-.-.-.-.-.-.-

Byla to jednodílovka, u které jsem si při čtení připadala, jako by to byl celý s několika kapitoly dlouhý příběh!

Cover se mi líbí a k příběhu se hodí, protože mi to připadá jako temnota tvořena ve světle, což je vlastně podstata celého příběhu. Rozhodně bych neměnila.

Popis mě zprvu zarazil, pak jsem ho však pochopila a zalíbil se mi, takže asi taky žádné mínus ;)

V co věříš?Dobro nebo zlo.Nedá se to jen tak lehce oddělit tlustou čarou.Jedno se prolíná druhým. Není jen bílá nebo černá.Každé světlo vrhá stín a ten zase bez záře neexistuje.Teď už víš?

Tak a teď se dostanu k rozboru knihy...

V gramatice jsi měla krásný přehled. Dokonce jsem narazila na slova, co se v běžné konverzaci nepoužívá a popravdě je nepoužívám ani já ve svých dílech a za to chválím, protože příběh mi tím připadal mnohem kvalitnější až kouzelnější. 
Musím se přiznat, že zprvu jsem si myslela, že se jedná o nějaké Sci-fi (no jo no, můj oblíbený dortík!), ale pak na konci samozřejmě, mi to tak nepřipadalo. Pod dějem jsem si dokázala představit celou knihu a taky v nás zanechal spoustu otázek a domněnek, takže úžasné. Nijak si teď ani, když se vrátím k gramatice, neuvědomuji, zda jsi často opakovala nějaké slovo, protože jsi použila tolik krásných slov, až se ti klaním.

Kniha mě donutila se zamyslet nad životem a vším, co by tě u příběhu mohlo napadnout a to vypovídá o tom, že zájem u čtenáře si vybuduješ ;) Líbilo se mi, jak tě napadlo tvoření Lucifera a taky to, jak jsi dokázala říct nám, jaký podle tebe je Bůh.

Já už popravdě nemám moc co říct. Snad jen to, že se mi příběh líbil a krásně se mi četl, ale bohužel, když jsem se dívala, jakou má délku, tak jsem si to vyspoilerovala a nepocítila plnou krásu tvé myšlenky :( Ale i přesto jsem byla okouzlena a donucena se zamyslet a v hlavě mi teď víří tolik nezodpovězených otázek a myšlenek, až se mi z toho točí hlava :D

Příběh doporučuji ;)

Pacicka


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 10, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Recenze /CLOSED/Kde žijí příběhy. Začni objevovat