Stateam in pat si plangeam. Nu stiam de ce, dar ochii ma dureau ingrozitor. Am auzit cum usa s-a deschis si mama a intrat in camera.
- Emily?
S-a apropiat de mine.
- Ce ai pățit? m-a intreabat ingrijorata. De ce plângi?
Frecandu-mi ochii cu dosul palmelor am raspuns:
- Nu am nimic, doar mă dureau ochii tare. Am ceva în ei? am intrebat privind-o.
Mama s-a uitat atentă la mine.
- Nu ai nimic, mi-a spus. Ține-i închişi. Te mai dor aşa?
Mi-am inchis ochii, asta facand durerea sa devina mai suportabila.
- E mai bine, am zis.
- Ține-i inchişi. Mâine îmi spui cum te mai simți. Acum trebuie să plec, a spus si mi-a sărutat fruntea. Noapte bună.
Eu: Noapte bună, mama.
...........................................................
00:12 AM
Simteam cum o durere îmi umbla prin corp, încercând să iasă. S-a dus din ce în ce mai sus pana cand ochii au inceput sa mă înțepe. Am tipat cat de tare am putut, strangandu-mi pumnii in dreptul tamplelor. Am inspirat adanc, avand impresia ca urmeaza sa ma sufoc. Mă usturau din ce în ce mai tare. ,,El" era in interiorul meu si incerca sa iasa, stiam asta. Si-a ales ochii ca o poarta de scapare. O umbră neagră a inceput să apară în fața mea. O vedeam iesindu-mi din corp. Imaginea mi s-a întunecat din ce în ce mai tare, până când lumea s-a innegrit complet. In jurul meu era bezna. Am inchis ochii, am incercat să mă dau jos din pat şi să ies pe hol. Cineva sau ceva mi-a pus piedică şi am căzut lângă pat, lovindu-ma cu capul de coltul unei cutii din lemn.
Mama a intrat panicată l-a auzul tipetelor mele. Nu stiu cum de era acasa la ora asta.
- O, Doamne!
M-a luat in brațe, dar eu nu puteam să vorbesc sau să deschid ochii. Nu mai aveam control asupra corpului meu. Era paralizat.
- Emily? a intreabat cu o voce mai linistita in timp ce imi mangaia fruntea.
Tinandu-ma in brate m-a ridicat de jos cu mainile tremurande şi m-a asezat înapoi în pat. S-a apropiat de mine, mi-a sarutat fruntea, apoi s-a ridicat si a iesit din cameră. Tocmai a crezut ca dormeam? M-a crezut somnambula si atat? Asta a fost? Era ,,El"! De ce n-a facut nim...
O soapta mi se aude in ureche si tot corpul imi este traversat de un fior de gheata.
- Fetiță rea...
CITEȘTI
Coşmarul...
ParanormalÎl simți? E aici... Nu te poți ascunde de el. E o parte din tine. Oare cum e să nu te poată omorî nimeni, dar să fii aproape de moarte în aproape fiecare noapte? Citește.. plângi.. visează.. mori.. sau nu?