Psihologul: Buna, Emily.
Eu: Da...
Psihologul: Cum te mai simti? Te mai doare mana?
Eu: Da...
Psihologul: Vei fi bine. Crede-ma.
Eu: Probabil...
Psihologul: Uite, ti-am adus ceva. (Imi intinde un mar.)
Eu: Pentru ce e?...
Psihologul: Mama ta mi-a spus ca n-ai prea mancat in ultimul timp... Ma gandeam ca ti-e foame...
Eu: Nu mi-e... (,,La dracu', mor de foame!")
Psiholog: Mananca-l. Iti va prinde bine.
Eu: (Iau marul si incep sa-l mananc.) Merci...
Psiholog: Hai sa vorbim despre ceva ce-ti place. Uite, de exemplu, ce hobby-uri ai? Ce culoare iti place? Ce fel de filme urmaresti? Iti place sa citesti? Sau sa scrii?
Eu: Cant, negru, horror, nu, da.
Psiholog: Le-ai tinut minte pe toate?
Eu: Nu, mi le-a soptit cineva. (S-a uitat ciudat la mine)
Psiholog: ,,Cineva"? Cine?
Eu: Nimeni... (,,Pleaca odata, te rog!")
Psiholog: Ai auzit pe cineva?
Eu: Sunt foarte obosita, as vrea sa dorm... E ora 11:50...
Psiholog: Emily, iti voi spune un secret mare. Dar trebuie sa-mi promiti ca nu-l vei spune nimanui.
Eu: Nu pot sa promit nimic. Sunt o fiinta oribila. Te rog, ma poti lasa sa dorm?
Silueta intra usor pe geam... Se uita la mine si zambeste. Zmbetul ala nu pare deloc prietenos.
Psiholog: Dar asta...
Eu: Pleaca! Te rog! Am nevoie de somn!
Psiholog: Emily, ...
Incepea sa se apropie de mine. Parea din ce in ce mai suparat.
Eu: Dispari! Acum!
Psiholog: Voi veni in 5 minute sa vad cum te mai simti.
John a iesit din camera. M-am ridicat din pat si m-am incuiat in camera. M-am intors si mi-am lipit spatele de usa, incercand sa opresc orice incercare de a se intra inauntru. Se uita la mine si incerca sa ma sperie. Mi-am spus ca trebuie sa fiu puternica... Dar nu puteam sa... sa... respir... Ceva imi facea inima sa bata din ce in ce mai tare, ca si cum ar fi vrut sa iasa din mine. Ochii lui rosii deveneau atat de mari si atat de sticlosi. Frica ma cuprindea din nou... Din nou era el... Din nou ma tragea in jos.. Din nou era... Cosmarul... Mi-a prins picioarele si m-a tras spre el. Spatele meu se trantise de parchet cu putere. Simteam o durere insuportabila pe tot spatele. S-a pus deasupra mea si mi-a apucat fata in mana. Imi strangea obrajii din ce in ce mai tare.Simteam cum ghearele lui imi intrau in fata. Sangele incepea sa-mi curga si in gura mea isi facuse aparitia un gust metalic. Am auzit cum cineva incerca sa deschida usa camerei. Cosmarul si-a scos ghearele din fata mea si m-a lasat sa stau intr-o balta de sange. Silueta a iesit pe fereastra si eu am ramas in camera, pe parchetul rece. Am auzit cum usa s-a deschis brusc, dar atat mai tin minte... Dupa, am inchis ochii si n-am mai auzit nimic. Eram inconstienta...
CITEȘTI
Coşmarul...
ParanormálníÎl simți? E aici... Nu te poți ascunde de el. E o parte din tine. Oare cum e să nu te poată omorî nimeni, dar să fii aproape de moarte în aproape fiecare noapte? Citește.. plângi.. visează.. mori.. sau nu?