Un om m-a luat din camera in care am fost mutata dupa toata treaba de ieri seara... Nu s-a mai apropiat pana acum cineva de mine. Acel om a deschis usa si mi-a spus sa vin dupa el, dar la o distanta de 4 metri. Minunat. Acum nici nu mai pot fi atinsa. L-am urmat pe un hol lung si am intrat pe usa din capatul sau. Inauntru era o masa si trei scaune. Pe unul dintre ele statea un politist si pe masa erau hartii. Multe hartii. M-am asezat si langa mine s-a pus barbatul care m-a adus aici.
Politistul: Buna ,Emily.
Eu: ...
Politistul: Te afli aici pentru a ne spune cate ceva despre ce s-a intamplat noaptea trecuta.
Eu: ... Ce?
Politistul: Haide sa ne amintim ce s-a intamplat. (Imi pune in fata un monitor.) Vom urmari inregistrarea de ieri care a fost filmata cu camerele de supravegrehe. (Incepe inregistrarea.) Aici te putem vedea pe tine incercand sa-ti scoti manusile.
Eu: *dat din cap afirmativ*
Politistul: Acum, un barbat ti-a spus sa te opresti, iar tu ai inceput sa vorbesti cu el. I-ai spus ca-ti este foame.
Eu: *afirmativ*
Politistul: Acum, hai sa trecem peste conversatia dintre tine si acel barbat. Uite aici! A intrat asistenta. Acum incepi sa vorbesti cu ea si razi.
Eu: *afirmativ*
Politistul: Si acum tipi. Ii spui sa plece. Ea nu a plecat. Apoi ai stigat: ,,Stai! N-o rani! Las-o in pace!"
Eu: ...
Politistul: Acum oprim filmarea. Emily, fii atenta la mine. Cine sa n-o raneasca?
Eu: ...
Politistul: Atunci, hai s-o luam diferit. Cate persoane erau in camera?
Eu: Trei...
Politistul: Cine mai exact?
Eu: Eu..
Politistul: Asa, continua.
Eu: (De ce vrei sa stii?) Asistenta...
Politistul: Si cine mai era pe langa voi doua?
Eu: Era... (Lasama-n pace!) Il cheama...
Politistul: Da... Continua.
Eu: El... (Prezenta! La dracu! E aici! Nu mai pot sa fac nimic.) Va rog, parasiti incaperea.
Politistul: De ce?
Eu: E aici! Afara! Toti! Acum! Fugiti daca vreti sa traiti!
Politistul: Evacuati zona! Rapid!
A apasat butonul de incendiu si toti din cladire s-au panicat. Au iesit cat de repede au putut. Umbra s-a strecurat printre ei si a venit spre mine.
Cosmarul: Ai scapat acum... (Se indreapta spre iesire.)
Eu: De ce vrei sa le faci asta?intreb eu speriata.
Cosmarul: (Isi intoarce capul spre mine.. la 180 de grade.) Printeso, nu trebuie sa stii tu asta.
Eu: Trebuie s-o stiu! Acum!
Cosmarul: (Isi continua drumul.)
Eu: (Arunc cu un pahar plin cu creione prin el si se intoarce inapoi.)
Cosmarul: (Ajunge in fata mea.) Tu chiar nu te astamperi, nu?
Eu: (Tonul lui il facea sa para nervos.) Zi-mi...
Cosmarul: (Ma apuca de gat si ma ridica.) Tu daca nu taci iti cos gura! Crede-ma, sunt in stare! (Imi da drumul si iese din incapere.)
Eu: (Stateam pe jos si incercam sa nu plang.) Voi muri...
CITEȘTI
Coşmarul...
ParanormalÎl simți? E aici... Nu te poți ascunde de el. E o parte din tine. Oare cum e să nu te poată omorî nimeni, dar să fii aproape de moarte în aproape fiecare noapte? Citește.. plângi.. visează.. mori.. sau nu?