Avcı

677 40 0
                                    

“Ben Oliver. Isaac ile zaten tanışmışsınız. Seni bu şekilde getirmek istemezdim fakat karşı taraf daha hızlı davrandığı için tek yol buydu.” dedi. Kan beynime sıçramaya başlamıştı. Oliver’ın gösterdiği koltuğa otururken zar zor ağzımı açıp konuşabildim.

“Karşı taraf mı? Bir dakika neler oluyor?” dedim. Oliver ilk başta sustu, o sustukça ben daha da çok sinirleniyordum. Yaklaşık beş dakika sonra konuşmaya başladı.

“Bak Amy, henüz çok gençsin bunun farkındayım ama istemeden de olsa bir şeylere karıştın. Bunu belki kabullenemeyebilirsin ama sen artık bir avcısın.” dedi. Gözlerimi kocaman açtım, kalbim neredeyse durmuştu. Nefes almaya çalıştım. Oliver bana biraz daha yaklaşıp elini omzuma koydu, beni sakinleştirmeye çalışıyordu.

“Amy şimdi sakin olman lazım. Söylediklerimi iyi dinle lütfen-“

“Siz ne demeye çalışıyorsunuz! Bu ne biçim bir şaka böyle! Beni rahat bırakın, birkaç saat öncesine kadar normal bir hayatım vardı. Şimdi bir grup insan karşıma çıkmış saçmalıyorlar.” dedim. Oliver sakince beni dinledi. Onun bu sakin tavırları beni deli ediyordu. Isaac de gözlerini bana kenetlemiş bakıyordu. Biraz sakinleşince konuşmaya devam ettim.

“Bana şu olayı iyice açıklar mısınız?” dedim. Oliver oturduğu sandalye de arkasına yaslandı ve konuşmaya başladı.

“Biz nesillerdir devam eden bir geleneği devam ettiriyoruz. Biz avcılarız Amy. İnsanlar geceleri sıcak yatakların da mışıl mışıl uyurken biz Dünya da bulunan varlıkları bir nevi yaratıkları avlıyoruz. Bu avcılık yetenekleri nesilden nesile geçer. Genelde yirmili yaşlarda avcılık özüne kavuşulur ama sende ilginç bir olay oldu ve on altı yaşında ortaya çıktı. Gerçi bu iyi bir şey çünkü yeteneklerini daha rahat geliştirebilirsin.” dedi. Söylediklerini hazmetmeye çalışıyordum.

“Peki bana kimden geçti bu yetenek?” diyebildim.

“Büyük büyük babandan. Senin çok eski bir tarihin var Amy, senin ailenden olan avcılar çok güçlülerdi ve birçok zafere el atmışlardı.” dedi. Şaşırmıştım yani tamam maceraya bayılıyordum ama bir gün bir avcı olacağım hiç aklıma gelmezdi. Üstelik sıra dışı varlıkları avlayan bir avcı. Bir nevi hoşuma gitmişti avcılık işi ama bu tamamen saçmaydı. Isaac konuşmaya başladı.

“Ve şanslısın ki tüm eğitimin boyunca senin yanında ben olacağım. Hem arkadaşın hem koruman olacağım.” Arkadaşın kelimesini söylerken pis pis sırıttı. Şimdi gel de bu çocuğun suratına tekmeyi basma. Haksız mıyım ama? Oliver ayağa kalkıp elini bana doğru uzattı.

“Belki sizin aileniniz yıllardır avlanırken kullandığı yayı ve okları görmek istersin.” dedi. İşte bunu gerçekten merak etmiştim. Elini tutmadan oturduğum yerden kalktım.

“Nerede?” diye sordum.

Vaktinizi ayırıp bölümü okuduğunuz için teşekkür ederim J

Monster HunterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin