Kεφάλαιο 3

454 39 3
                                    

Μεριά Θάνου.

Από την πρώτη μέρα που εγκατασταθηκα εδώ, έπιασα δουλειά στο συνεργείο που ανοίξαμε με τον Πέτρο.

Ετοιμαζομαστε και για τους αγώνες αυτή την περίοδο.

Μετά από μια δύσκολη μέρα στην δουλειά, αποφασίσαμε να πάμε για ένα ποτό.

Πήγα στην γκαρσονιέρα μου. Ένα μικρό σπίτι που είχα ενοικιάσει. Είναι ένα δωμάτιο που χωρίζεται με ένα πάγκο . Από την μια πλευρά είναι το κουζινακι με το ψυγείο. Από την άλλη ήταν το κρεβάτι με την τηλεόραση κι μια μικρή ντουλάπα.

Υπήρχε μια μικρή μπαλκονοπορτα που έβγαζε σε ένα μικρό μπαλκονάκι.

Δίπλα από την πόρτα της εισόδου υπήρχε η πόρτα του μπάνιου.

Έκανα ένα μπάνιο κι Ετοιμάστηκα. Πριν προλάβω να φορέσω τα παπούτσια μου, ο Πέτρος χτύπησε το κουδούνι.

Σε λιγη ωρα φύγαμε από το σπίτι και πήγαμε σε ένα κεντρικό μπαρ. Το σπίτι βρίσκεται στο κέντρο οπότε δεν αργήσαμε να φτάσουμε.

Η ώρα ήταν περασμένη και το μπαρ έμοιαζε περισσότερο με club. Δεν Καθίσαμε σε τραπέζι. Καθίσαμε στο μπαρ. Αρχίσαμε να πίνουμε.

Σηκώνω το βλέμμα και βλέπω μια κοπέλα να κάθεται απέναντι. Πάρα το σκοτάδι που επικρατεί μπορώ να καταλάβω ότι είναι πολύ όμορφη κοπέλα. Συνεχίζω να την Κοιτάζω ώσπου με κοιτάζει κι εκείνη. Με κοιτάζει για λίγο αλλά σύντομα στρέφει αλλού το βλέμμα.
Συνεχίζει ρίχνοντας κλεφτές ματιές.

Πέτρος: Ρε με ακούς ή μιλάω μόνος μου?

Όσο την κοιτούσα σκεφτόμουν διάφορα. Δεν μου φαίνεται για εύκολη κοπέλα. Πρέπει να βρω τρόπο να την πλησιάσω. Όλο και κάτι θα σκεφτώ. Έτσι κι αλλιώς σε όλες κάτι βρίσκω και τις εντυπωσιαζω. Τόσες έχουν περάσει από εμένα.
Σε αυτή δεν θα βρω κάτι;

Πέτρος : Θάνο!

Άκουσα τον Πέτρο να με φωνάζει.

Θάνος: Σε ακούω μωρέ. Συνέχισε.

Είπα και συνέχισε να μου μιλάει. Αν και δεν καταλάβαινα τι μου έλεγε. Χώρισε πάλι! Ήταν το παραλήρημα του χωρισμένου.
Όταν γύρισα ξανά να κοιτάξω, η κοπέλα εκείνη είχε φύγει. Fack, έπρεπε να κάνω κάτι.

Δεν αργήσαμε κι εμείς να πάρουμε τον δρόμο του γυρισμού.

Πέτρος: Να παίζεις μόνο με κοπέλες της δικής μας νοοτροπίας. Αυτές που το παίζουν πιο σοβαρές ασ' τες. Δεν είναι να μπλέξεις μαζί τους.

Είπε καθώς περπατούσαμε.

Θάνος : Τι εννοείς?

Πέτρος: Ότι αυτές οι κοπέλες δεν είναι σαν εμάς. Έχουν λεφτά και ζουν στο δήθεν.

Το σκέφτηκα λίγο.

Θάνος : Κάτσε ρε Πέτρο κι εσύ έχεις λεφτά αλλά είσαι κομπλέ.

Πέτρος : Εγώ είμαι άλλο.

Θάνος: Και που ξέρεις ότι έχει λεφτά;

Πέτρος: Φαίνεται.

Είπε γρήγορα με ύφος σαν να προσπαθούσε να κρύψει κάτι.

Δεν έδωσα περισσότερη σημασία στα λόγια του.

Όλο το βράδυ σκεφτόμουν πιθανούς τρόπους να την πλησιάσω.

Αν την ξαναδώ.

Το Καλό Αργεί Να Έρθει [Wattys2016]Where stories live. Discover now