Αν και από το προηγούμενο κεφάλαιο είδαμε πως όλα εξελισσόταν καλά. Όμως πάντα υπάρχει κάποιος να τα χαλάει όλα. Έτσι και στην ιστορία μας. Όταν η Ασπασία μπόρεσε να τα βρει με τους γονείς της, ο Θέμης έβαλε λόγια στον πατέρα της. Άρχισε να του λέει πως τριγυρνάει με έναν φτωχό αλήτη ο οποίος την παρασύρει. Ο πατέρας της, τον πίστεψε. Γύρισε έξαλλος στο σπίτι..
Γιώργος (πατέρας Σίας): Ετοιμάσου. Μεθαύριο, την μέρα των Χριστουγεννων, αρραβωνιαζεσαι. Και σε λίγο καιρό ο γάμος.
Είπε μπαίνοντας στο δωμάτιό της.
Σία : Μα πατέρα αυτός ο άνθρωπος θέλει το κακό μου.
Γιώργος : Είμαι σίγουρος ότι υπερβάλλεις. Η συζήτηση έλαβε τέλος.
Είπε και χτύπησε την πόρτα πίσω του.
Το χειρότερο όμως δεν ήταν αυτό. Εκείνο το βράδυ ήρθε ο Θέμης στο σπίτι. Κλειδώθηκε με την Σία στο δωμάτιό της. Ξέσπασε πάνω της. Έδειχνε τόση οργή και την χτυπούσε. Σαν να έφταιγε για όλα τα προβλήματα του κόσμου. Για πολύ ώρα. Αργά ξεκλείδωσε κι έφυγε από το σπίτι.
Η Σία άνοιξε την βρύση της μπανιέρας. Κάθισε κάτω. Άφησε το νερό να τρέχει στο κορμί της. Οι πληγές που της είχε ανοίξει ο Θέμης, ετσουζαν. Όταν βγήκε μπήκε κάτω από το πάπλωμα. Ολόκληρη. Το επόμενο πρωί ξυπνησε ακούγοντας την μητέρα της να λέει να ετοιμαστεί. Ντύθηκε και κατέβηκε. Τα μάτια της ήταν κόκκινα μα δεν Έκλαιγε. Στο κάτω μέρος του σπιτιού ήταν η Αριάδνη. Η Σία με την μητέρα της και την Αριάδνη πήγαν προς το κέντρο. Η μητέρα της πήγε στο κομμωτήριο κι έτσι τους έδωσε λίγο χρόνο. Ευτυχώς το συνεργείο ήταν κοντά. Τα δύο κορίτσια έτρεξαν προς τα εκεί. Πρώτη μπήκε η Αριάδνη.
Μεριά Θάνου.
Βλέπω ξαφνικά την ξαδέρφη μου.
Αριάδνη : Κοίτα ποια σου έφερα.
Λέει και η Σία μπαίνει μέσα. Τρέχει κοντά μου. Η Αριάδνη πηγαίνει σε άλλη πλευρά του χώρου στον Πέτρο.
Σία : Θάνο, σε δύο μέρες με αρραβωνιαζουν. Θάνο, δεν τον θέλω.
Είπε και βούρκωσε. Την κοίταξα προσεκτικά. Παρατήρησα ένα σημάδι σαν γρατσουνια στο πίσω μέρος του λαιμού της.
Θάνος : Τι είναι αυτό;
Ήξερα καλά τι είχε προηγηθεί. Δεν απάντησε.
Θάνος : Άσε με να το δω.
Ζήτησα και ήρθε κοντά μου. Κοίταξα την πληγή. Δεν ήταν η μοναδική που είχε. Ειχε σε πολλά σημεία του σώματός της.
Θάνος : Τόλμησε να σηκώσει χέρι πάνω σου;
Κούνησε το κεφάλι. Ήθελε να κλάψει και το ένιωθα.Την αγκάλιασα. Φίλησα τα μαλλιά της.
Σία: Φοβάμαι.
Θάνος : Είμαι εγώ εδώ. Σου υπόσχομαι πως δεν πρόκειται να γίνει αυτός ο αρραβώνας. Κάνε υπομονή. Μόνο αυτό. Τίποτα άλλο.
Χαμογέλασα για να την καθησυχασω. Κούνησε θετικά το κεφάλι. Έπρεπε να φύγουν. Έφυγε. Πρέπει να σκεφτούμε ένα σχέδιο οποσδήποτε.
Μεριά Σίας.
Πήγαμε στο εμπορικό. Η μαμά δεν είχε τελειώσει από το κομμωτήριο. Κάναμε μερικά ψώνια για τον αρραβώνα. Δεν έχω καθόλου όρεξη και ζητώ να πάω σπίτι. Όμως η Αριάδνη δεν με αφήνει.
Αριάδνη : Πάρε τηλέφωνο τον Θέμη και πες του να βγούμε για φαγητό. Έτσι δεν θα χρειαστεί να τον δεις το βράδυ και δεν θα μείνετε ξανά μόνοι σας.
Ειχε δίκιο. Κάναμε μερικά ακόμη ψώνια. Πήραμε και μερικά δώρα. Χριστούγεννα έχουμε. Το μεσημεράκι πήγαμε σε ένα εστιατόριο. Δεν πήγαινε μπουκιά κάτω. Ήρθε και ο Θέμης. Αρχισαν να Συζητούν. Απείχα ξανά από την συζήτηση. Η Αριάδνη πήγαινε με τα νερά του.
Θέμης : Λοιπόν, είσαι φοβερή. Σε είχα αδικήσει. Τι θα έλεγες να γίνεις κουμπάρα μας;
Γύρισα και τον κοίταξα απότομα. Η Αριάδνη χλωμιασε.
Αριάδνη : Εμ ναι. Φυσικά.
Χαμογέλασε προσπαθώντας να δείξει πως δεν τρέχει τίποτα.
Μεριά Θάνου.
Η ώρα κοντεύει 9 κι ετοιμάζομαι να κλείσω το συνεργείο. Κλείνω τα φώτα και κλειδώνω την πόρτα. Πηγαίνω προς το αυτοκίνητο. Μπαίνω μέσα. Πηγαίνω στο σπίτι μου. Αλλάζω ρούχα και κάθομαι στον καναπέ. Δεν περνούν ούτε δύο λεπτά όταν η πόρτα χτυπά.
Ανοίγω....
YOU ARE READING
Το Καλό Αργεί Να Έρθει [Wattys2016]
RomanceΜια πόλη. Δύο διαφορετικοί κόσμοι. Μια παράσταση. Ένας αγώνας. Θα συγκρουστούν?