Μεριά Αριάδνης.
Ο Μίλτος μου είπε για τον Πέτρο. Πέθανε. Πάει. Έχασα τον άνθρωπό μου. Πηγαίνω στο δωμάτιό του. Βγάζω τα ρούχα του και τα Απλώνω στο κρεβάτι. Μυριζω το άρωμά του στον αέρα. Δηλαδή όλα τελείωσαν; Δεν θα τον ξαναδώ; Ποτέ;
Τα δάκρυα κυλούν σαν ποτάμια από τα μάτια μου. Το κλάμα είναι βουβό. Πονάει η ψυχή μου.
Αρχίζει η αναγουλα. Πηγαίνω στο μπάνιο κι αρχίζω να βγάζω οτιδήποτε είχα φάει. Τα είπε η γιατρός.
"Όταν νιώθει πως κάτι δεν πάει καλά, αντιδρά."
Συνεχίζει όμως για πολύ ώρα ακόμη.
"Μπορεί να νιώθει επίσης ότι το αγνοείτε ή κάτι παρόμοιο." Θυμήθηκα κι αυτά τα λόγια της γιατρού.
Ρίχνω λίγο νερό στο πρόσωπό μου.
Πηγαίνω ξανά στο δωμάτιο του Πέτρου. Παίρνω στα χέρια μου την αγαπημένη του μπλούζα. Την μυρίζω. Θεέ μου η μυρωδιά του ήταν τόσο καλή πάρα το επάγγελμα του.
Αριάδνη : Αυτή ήταν η αγαπημένη μπλούζα του μπαμπά. Ποιος ξέρει; Αν είσαι αγοράκι μπορεί να τη φορέσει κάποια μέρα. Αν είσαι κοριτσάκι θα δούμε. Θα πάρεις άλλα πράγματα. Μην φοβάσαι όμως, θα γεννηθείς και θα μεγαλώσεις όπως όλα τα παιδάκια. Και θα σε αγαπάω εγώ. Πολύ. Αυτό θα έκανε κι ο μπαμπάς. Θα σε αγαπάω και για τους δυο. Θα έχεις την μαμά σου.
Λέω και Χαϊδεύω την κοιλιά μου. Πρώτη φορά αποδέχομαι αυτό το παιδί. Είναι ένα κομμάτι του.
Μεριά Μίλτου.
Μπαίνω στο σπίτι της αδερφής μου και την ακούω να μονολογεί. Δεν είναι και λίγο αυτό που έγινε. Της ήρθε κάπως ξαφνικό. Σε όλους μας ήρθε. Πλησιάζω το δωμάτιό της. Δεν είναι εκεί. Είναι στου Πέτρου. Αγκαλιά με μια μπλούζα του.
Αριάδνη : Θα σε αγαπάω και για τους δυο. Θα έχεις την μαμά σου δίπλα σου.
Λέει και χαϊδεύει την κοιλιά της.
Ωπα.
Η αδερφή μου είναι έγκυος;
Κι ο πατέρας του παιδιού της μόλις σκοτώθηκε;
Παραπατω.
Η Αριάδνη κοιτάζει προς το μέρος μου.
Μίλτος : Είσαι... έγκυος;
Αριάδνη : Δεν θέλω να το μάθει κανένας. Σε παρακαλώ.
Τα δάκρυα κυλούν από τα μάτια της. Την Αγκαλιάζω.
YOU ARE READING
Το Καλό Αργεί Να Έρθει [Wattys2016]
RomanceΜια πόλη. Δύο διαφορετικοί κόσμοι. Μια παράσταση. Ένας αγώνας. Θα συγκρουστούν?