Μεριά Μίλτου.
Πέτρος : Λοιπόν Μίλτο, τώρα που έφυγε ο Θάνος θα αναλάβεις το μαγαζί;
Μίλτος : Φυσικά. Έτσι κι αλλιώς αυτή είναι η δουλειά μου.
Συμφώνησα αμέσως. Λείπει ο Θάνος κι ο Πέτρος δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα μόνος του. Τον καταλαβαίνω. Έχει αρκετή δουλειά το μαγαζάκι. Είναι και οι αγώνες σε ένα μήνα....
Το τηλέφωνο χτυπά.
Το σηκώνω.
Ακούω την φωνή της αδερφής μου.
Αριάδνη : Πέρασε ο Θέμης από εδώ. Με ρώτησε αν ξέρω κάτι. Είπε ότι θα έρθει από εκεί. Αν δεν του πείτε θα μάθει με την βία λέει.
Μίλτος : Μην ανησυχείς κοριτσάκι μου. Θα το κανονίσουμε.
Πηγαίνω κοντά στον Πέτρο και τον ενημερώνω.
Ακούγονται ρόδες. Μπαίνει ο Θέμης στο μαγαζί.
Θέμης : Για πείτε ρε λεβέντες... Για που το έβαλε ο δικός σας;
Μιλάει ειρωνικά. Η πίεση μου ανεβαίνει καθώς με πλησιάζει και με κοιτάει υπεροπτικά.
Του επιτίθομαι. Ο Πέτρος με κρατάει.
Μίλτος : Όπου γουστάρει.
Φωνάζω.
Θέμης : Τσ τσ τσ.... Κάνεις λάθος. Να πάει όπου γουστάρει. Να αφήσει όμως εδώ τα πράγματα των άλλων.
Πέτρος: Αν δεν έδινες αφορμές, δεν θα ακολουθούσε κανέναν.
Μίλτος: Φύγε Θέμη, φύγε. Έτσι κι αλλιώς δεν ξέρουμε ούτε εμείς που είναι ούτε αν είναι μαζί. Οπότε είναι ανόφελο.
Φάνηκε να εκνευρίστηκε λίγο κι έφυγε.
Συνεχίσαμε τις δουλειές μας.
Το βράδυ μετά την δουλειά, πήγαμε με τον Πέτρο να βρούμε την Αριάδνη σε ένα κοντινό μπαρ.
Μπαίνουμε στο μπαρ και πηγαίνουμε προς το τραπέζι. Ο Πέτρος κάθεται δίπλα της κι εγώ απέναντί τους.
Μίλτος : Για πες είχαμε κάποιο νέο;
Αριάδνη : Τίποτα ακόμη. Είμαστε σίγουροι ότι είναι μαζί;
Πέτρος : Μαζί είναι.
Η Αριάδνη ξεφύσηξε.
Αριάδνη : Ανησυχώ πολύ και για τους δύο. Κι αν έπαθαν κάτι κακό;
Μίλτος : Μην πηγαίνει το μυαλό σου στο κακό σε παρακαλώ. Είναι το μόνο που μας λείπει τώρα.
Μια σιωπή επικρατεί μεταξύ μας. Προσπαθούμε να βγάλουμε το κακό μέσα από το κεφάλι μας.
Ο ήχος μηνύματος μας κάνει να πεταχτούμε όρθιοι.
Μήνυμα στο τηλέφωνο της Αριάδνης.
"Είμαστε Κωνσταντινούπολη. Δεν θα μείνουμε πολύ. Είμαστε καλά. Θα κρατήσουμε επαφή. Ενημερώστε μας για τυχόν εξελίξεις."
Έγραφε. Ήταν από την Σία.
Πέτρος : Τι κάνουμε τώρα;
Μίλτος : Τους ανηξερους....
YOU ARE READING
Το Καλό Αργεί Να Έρθει [Wattys2016]
RomanceΜια πόλη. Δύο διαφορετικοί κόσμοι. Μια παράσταση. Ένας αγώνας. Θα συγκρουστούν?