Μεριά Πέτρου.
Είμαι στο συνεργείο με τον Θάνο και τον Μίλτο. Ξέρει κι εκείνος από αυτοκίνητα. Έχει σπουδάσει κι αυτός στη σχολή μηχανολόγων αυτοκινήτων, όπως κι εγώ. Έχει αρκετή εμπειρία και μας βοηθάει αρκετά.
Μίλτος : Φέτος θα γίνουν οι Αγώνες;
Ο Μίλτος ερχόταν κάθε χρόνο για τους αγώνες. Οι οποίοι αγώνες δεν ήταν για μια μέρα. Ήταν ολόκληρη περίοδος αγώνων. Άρχιζε από τον Ιανουάριο και τελείωνε τον Απρίλιο.
Είχαμε μια συνάντηση κάθε μήνα. Συμμετοχές δηλώνονται από τον Δεκέμβριο που σχηματιζονται και οι ομάδες.
Πέτρος : Φυσικά. Να σε δηλώσουμε;
Μίλτος : Μην το ρωτάς. Εννοείται. Οι τρεις μας δεν θα μαστε;
Θάνος : Ναι ρε φίλε. Όπως κάθε χρόνο.
Αν και τόσο καιρό ούτε ο Θάνος ούτε ο Μίλτος έμεναν εδώ, αυτή η περίοδος ήταν που ήμασταν και οι τρεις εδώ. Μαζί. Η παρέα μας.
Μίλτος : Ωραία. Θάνο θα μου κάνεις μια χάρη;
Ο Θάνος το κοίταξε με απορία.
Μίλτος : Θα συνοδέψεις την ξαδέρφη σου σε μια έκθεση που έχει να πάει.
Ο Θάνος τον κοίταξε με τρόμο.
Πέτρος : Τι έκθεση είναι αυτή?
Μίλτος : Ζωγραφικής. Από κάτι μαθητές της. Ξέρετε τώρα. Δεν μπορώ με τίποτα όλα τα μικρά. Θάνο θα πας;
Θάνος : Αφού ξέρεις πως ούτε εγώ τα μπορώ. Ξέχνα το.
Μίλτος : Αμάν μωρέ Θάνο...
Κοιταχτηκαν άγρια.
Πέτρος : Μην τσακωθείτε τώρα. Θα πάω εγώ με την Αριάδνη στην έκθεση. Έτσι κι αλλιώς δεν έχω πρόβλημα με τα παιδάκια.
Με κοίταξαν και οι δύο.
Μίλτος : Αλήθεια το λες; Αδερφέ μου.... Να σ' αγκαλιάσω.
Είπε και ήρθε προς το μέρος μου.
Πέτρος : Καλά άστα αυτά και πες μου που και τι ώρα.
Μίλτος : Θα πας να την πάρεις από τη Σχολή Χορού στις 6:30. Να ξέρεις ότι σου χρωστάω χάρη.
Γέλασα. Σε λίγο έφυγα από το συνεργείο. Πήγα στο σπίτι. Έκανα μπάνιο. Ζήτησα από την μητέρα μου να σηδερωσει ένα πουκάμισο. Αυτό το πουκάμισο μου το είχε αγοράσει για μια βάφτιση. Με το ζόρι να το είχα βάλει μια φορά. Δεν συνήθιζα να φοράω τέτοια. Αλλά Φόρεσα.
YOU ARE READING
Το Καλό Αργεί Να Έρθει [Wattys2016]
RomanceΜια πόλη. Δύο διαφορετικοί κόσμοι. Μια παράσταση. Ένας αγώνας. Θα συγκρουστούν?