Μεριά Θάνου.
Ανοίγω...
Δεν βλέπω κανέναν.
Μόνο ένα χαρτί που έγραφε.
" Κατέβα κάτω για να τελειώνουμε."
Άρπαξα μια ζακέτα μου και κατέβηκα. Βγήκα από το σπίτι. Υπήρχε σκοτάδι κι ερημιά. Άκουσα γέλιο πίσω μου. Γύρισα και είδα τον Θέμη.
Θάνος : Με τι ακριβώς να τελειώνουμε;
Θέμης : Δύο λόγια ήθελα μόνο να σου πω....
Θάνος : Πες τα...
Είπα απότομα.
Θέμης : Τόσο αγενής πια...
Θάνος : Σιγά μην σε βάλω και στο σπίτι μου καθίκι.
Γέλασε και σοβαρεψε απότομα.
Θέμης : Κοίτα να δεις φιλαράκο... Θα το έχεις καταλάβει κι εσύ... Η Σία μου ανήκει. Έστω και με την βία. Οτιδήποτε κι αν κάνεις, έχω τρόπο να την κρατήσω. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να μείνεις μακριά της. Για το καλό σου δηλαδή.
Θάνος : Το καλό μου το ξέρω μόνο εγώ. Και το καλό της το ξέρω καλύτερα από εσένα. Κι αν ξανά απλώσεις χέρι πάνω της...
Θέμης : Τι θα γίνει; Θα με χτυπήσεις; Ή μήπως θα πεις ότι είμαι κακός και βίαιος; Πιστεύεις πως θα σε πιστέψουν μικρέ; Δεν θα σε πιστέψουν. Άδικος κόπος.
Θάνος: Αηδιαζω μαζί σου. Ούτε να σε φτύσω δεν μπορώ. Φεύγω.
Έφυγα.
Με νευρίασε τόσο πολύ.
Ανέβηκα στο σπίτι μου.
Άρχισα να σπάω πράγματα.
Μήπως είχε δίκιο;
Μήπως ήταν ανόφελο;
Μήπως έπρεπε να την αφήσω;
Μεριά Σίας.
Ξημέρωσε τελικά αυτή η μέρα. Η μέρα που φοβόμουν εδώ και δύο χρόνια ήρθε. Ο αρραβώνας είναι στις 6. Η μητέρα μου είναι στον κάτω όροφο με τον διακοσμητή, τους μάγειρες και τους βοηθούς τους. Γενικά υπάρχει πολύ κόσμος στο σπίτι.
Μαμά : Ακόμη έτσι είσαι; Ντύσου και πήγαινε να πάρεις το φόρεμα σου από το μαγαζί. Γρήγορα. Πρέπει να κάνεις μπάνιο γιατί θα έρθει ο μακιγιέρ και η κομμώτρια. Βιάσου.
Όλοι έτρεχαν. Το σπίτι άρχισε να αλλάζει. Έτσι όπως σε όλες τις δεξιώσεις. Με αργές κινήσεις Ντύνομαι και πηγαίνω προς το εμπορικό με τα πόδια. Λίγο πριν μπω στο μαγαζί, Κοιτώ τριγύρω. Εκεί κοντά βλέπω τον Θάνο. Μου ρίχνει ένα βλέμμα και δείχνει απαξίωση. Κούνησε αρνητικά το κεφάλι κι έστρεψε αλλού το βλέμμα.
YOU ARE READING
Το Καλό Αργεί Να Έρθει [Wattys2016]
RomanceΜια πόλη. Δύο διαφορετικοί κόσμοι. Μια παράσταση. Ένας αγώνας. Θα συγκρουστούν?