Μεριά Σίας.
Σκέφτομαι πως ίσως μίλησα άσχημα στην Ναταλία. Έχει πέσει σκοτάδι μέσα μου. Δεν ξέρω τι λεω. Δεν ξέρω τι κάνω. Δεν ξέρω γιατί αντιδρώ έτσι σε ότι κι αν μου πουν. Θυμώνω και μιλάω. Τόσο καιρό σωπαίνω. Μα τώρα....
Δεν μπορώ να καταλάβω τι άλλαξε.Λες πραγματικά να ήταν κακή επιρροή ο Θάνος για εμένα;
Έχω να τον δω περίπου δύο εβδομάδες.
Νιώθω ένα κενό.
Μου λείπει εκείνο το πρωινό τρέξιμο που συνοδεύεται από τα αστεία του και τα γέλια μας.
Έχει πολύ χιούμορ.
Αντιμετωπιζει ζεστά όλα τα θέματα στη ζωή. Με χαμόγελο.
Τι γίνεται στο κεφάλι μου; Από την μία η Νάταλι κι ο Θάνος κι από την άλλη ο Θέμης με τον μπαμπά και την καταπίεση.
Φοβάμαι πως δεν θα αντέξω για πολύ. Προσπαθώ να βγω από τις σκέψεις κάνοντας ένα ζεστό μπάνιο.
Αύριο φεύγουμε για Θεσσαλονίκη... Βάζω τις σατέν ροζ πιτζάμες μου κι επιστρέφω στο δωμάτιό μου.
Κοιτώ το πάτωμα καθώς νιώθω το κεφάλι μου βαρύ. Πάω στον καθρέφτη. Παίρνω τη βούρτσα να χτενισω τα μαλλιά μου. Κοιτώ στον καθρέφτη.
Η βούρτσα μου πέφτει από τα χέρια. Γυρνάω απότομα το κεφάλι. Τρέχω να κλείσω και να κλειδώσω την πόρτα.
Σία : Παιδί μου είσαι με τα καλά σου; Θες να με πεθάνεις;
Άρχισα να λέω σιγανά.
Θάνος: Συγγνώμη. Δεν θέλω να σε πεθάνω.
Τράβηξα την κουρτίνα του παραθύρου.
Σία: Πώς ήρθες;
Ρώτησα τρομαγμένα.
Θάνος : Από το παράθυρο.
Λέει σαν να λέει κάτι πολύ φυσιολογικό.
Γουρλωνω τα μάτια.
Θάνος : Έλα δεν ήταν τίποτα. Το έκανα στο παλιό μου σπίτι όταν αργούσα.
Γελάσαμε και οι δύο.
Μου στέγνωσε τα μαλλιά αφού πρώτα μου τα χτενισε.
Ένιωθα τα χέρια του απαλά να χαϊδεύουν τα μαλλιά μου.
Θάνος : Έτοιμη.
Μου ψιθύρισε γλυκά στο αφτί.
Σία: Ευχαριστώ πολύ αλλά μπορούσα να το κάνω και μόνη μου.
YOU ARE READING
Το Καλό Αργεί Να Έρθει [Wattys2016]
RomanceΜια πόλη. Δύο διαφορετικοί κόσμοι. Μια παράσταση. Ένας αγώνας. Θα συγκρουστούν?