Μεριά Σίας.
Φτάσαμε Κωνσταντινούπολη. Μας μεταφέρει ένα μαύρο τζιπ με μαύρα τζάμια. Μας έχουν δώσει πλαστές ταυτότητες . Πετάξαμε τα τηλέφωνα να μην μας εντοπίσουν Έτσι περάσαμε τα σύνορα. Εμείς καθόμαστε στα πίσω καθίσματα και στα μπροστινά κάθονται δύο άνδρες με μουστάκι. Φαίνονται σκληροί κι αυστηροί άνδρες. Από τη στιγμή που τους βρήκαμε ο Θάνος δείχνει πιο άνετος. Εγώ δεν μπορώ να νιώσω άνετα ακόμη. Φοβάμαι. Οι άνδρες μπροστά μιλούν σε ξένη γλώσσα. Μάλλον Τούρκικα. Έχει περάσει αρκετή ώρα που περάσαμε τα σύνορα. Πηγαίνουμε περιφερειακά. Ξαφνικά βγαίνουμε από τον κεντρικό δρόμο και στρίβουμε σε έναν δρόμο μέσα στο δάσος. Προχωράμε αρκετά μέσα σε αυτό. Ώσπου φτάνουμε σε μια έπαυλη. Εξω από την αυλοπορτα υπήρχαν δύο φρουροί. Ο οδηγός έδειξε την κάρτα του και του άνοιξαν αμέσως. Μπήκαμε στην αυλή. Οι μπροστινοι κάτι είπαν στον Θάνο.
Θάνος : Κατεβαίνουμε.
Άρχισε να με τραβάει από το χέρι. Το τράβηξα απότομα.
Σία : Ποιος μένει εδώ;
Θάνος : Μην φοβάσαι. Είναι δικοί μας άνθρωποι. Καλά θα είναι.
Πήγαμε στο εσωτερικό του σπιτιού. Βρήκαμε μια γυναίκα. Ο Θάνος της μίλησε στη γλώσσα της. Εκείνη μας οδήγησε σε ένα σαλόνι στον πρώτο όροφο. Το σπίτι δείχνει τεράστιο. Χτύπησε την πόρτα.
Μεριά Θάνου.
Συναντήσαμε την οικονόμο του σπιτιού. Μας οδήγησε στο τρίτο σαλόνι στον πρώτο όροφο. Χτύπησε την πόρτα. Μπήκε. Είδαμε μια γυναίκα να κάθεται στον καναπέ και να πίνει τσάι.
Οικονόμος : yeğenini geldi.
Λέει και φεύγει.
Η γυναίκα μπροστά μας σηκώνεται και μας πλησιάζει. Είναι η παλιά καλή θεία Φλώρα.
Φλώρα : Θάνο μου. Θάνο μου
Λέει και με αγκαλιάζει.
Η Σία κοιτάζει με απορία.
Η γυναίκα μας κοιτάζει καλύτερα.
Φλώρα : Τι σας βρήκε; Γιατί είστε έτσι. Πηγαίνετε να κάνετε ένα μπάνιο και μετά θα τα πούμε όλα. Ελάτε.
Άνοιξε την πόρτα. Και βγήκαμε από το σαλόνι. Περπατήσαμε στον μακρύ διάδρομο.
Φλώρα : Εσύ πήγαινε εδώ. Έχει καθαρές πετσέτες και ρούχα. Ξεκουρασου.
Είπε στην Σία. Η Σία υπακουσε. Εγώ έμεινα σε ένα δωμάτιο που ήταν στην απέναντι πόρτα.
KAMU SEDANG MEMBACA
Το Καλό Αργεί Να Έρθει [Wattys2016]
RomansaΜια πόλη. Δύο διαφορετικοί κόσμοι. Μια παράσταση. Ένας αγώνας. Θα συγκρουστούν?