Κεφάλαιο 32.

197 20 4
                                    

Μεριά Αριάδνης.

Από όταν τελείωσα με τα μαθήματα για διακοπές, κάθε μέρα πηγαίνω στο συνεργείο και κάθομαι με τα παιδιά. Κάνω την γραμματέα τους. Σημειώνω τα ραντεβού, σηκώνω τηλέφωνα και τους συντονίζω. Είναι μια καλή εμπειρία. Τους γνωρίζω και τους δύο καλύτερα μέσα από αυτό. Είναι πραγματικά τρελοί. Έχω γελάσει με την ψυχή μου. Απορούσα που βρίσκουν τόση όρεξη. Τώρα ξέρω. Αγαπάνε αυτό που κάνουν και το κάνουν με πολύ όρεξη. Τουλάχιστον έτσι δεν κουράζονται με την δουλειά που κάνουν. Μετά την αλλαγή του χρόνου δεν έχει πάρα πολύ δουλειά. Ο Μίλτος μου εξήγησε πως οι περισσότεροι κάνουν σέρβις και γενικά φέρνουν τα αυτοκίνητα μεταξύ Χριστουγεννων και πρωτοχρονιάς. Αυτές τις μέρες ασχολούνται με τα δικά τους αυτοκίνητα ή με έκτακτα περιστατικά. Σαν τους γιατρούς κι αυτοί. "Γιατροί των αυτοκινήτων" όπως λέει κι ο Πέτρος.

Σήμερα όμως φαίνονται λιγάκι περίεργοι. Κάτι τρέχει. Δεν ξέρω όμως τι.

Μίλτος : Πες της το ρε.

Λέει ο Αδερφός μου.

Πέτρος : Όχι. Πες το εσύ που είσαι κι αδερφός της.

Αριάδνη : Τι είναι ρε παιδιά; Θα μου πείτε;

Ρωτάω. Εκείνη αφήνουν ό,τι κάνουν κι έρχονται κοντά μου.

Μίλτος : Να μωρέ λέγαμε, αφού ο πατέρας εγκατασταθηκε στην γιαγιά και το σπίτι έμεινε άδειο, να μείνουμε μαζί στο σπίτι και να ενοικιασουμε το διαμέρισμα.

Αριάδνη : Εντάξει. Ο Πέτρος όμως που κολλάει σε όλο αυτό;

Πέτρος : Να μωρέ, ο Μίλτος, πρότεινε να μείνω μαζί σας.

Τον κοίταξα με γουρλωμένα μάτια.

Αριάδνη : Αλήθεια;

Μίλτος : Αν θέλεις κι εσύ.

Αριάδνη : Φυσικά. Φεύγω. Πάω σπίτι. Πρέπει να γίνουν τόσες αλλαγές.

Αναφωνησα και Πετάχτηκα όρθια. Πήρα γρήγορα την τσάντα και το μπουφάν μου κι έφυγα.

Πήγα στο σπίτι. Άνοιξα την πόρτα που ενώνει τα δύο σπίτια. Ευτυχώς με τον μπαμπά είχαμε κάνει ανακαίνιση το προηγούμενο καλοκαίρι. Έχουμε σύγχρονα έπιπλα και χρώματα στους τοίχους. Από την μεριά του μπαμπά, υπάρχει ένα τεράστιο σαλόνι, ένα δωμάτιο, ένα μπάνιο και μια κουζίνα. Όχι πολύ μεγάλη. Από την δική μου μεριά υπάρχει το καθιστικό με το πιάνο, μια μεγαλύτερη κουζίνα, δύο δωμάτια, ένα μπάνιο κι ένα wc...

Το Καλό Αργεί Να Έρθει [Wattys2016]Where stories live. Discover now