Κεφάλαιο 38.

176 20 4
                                    

Μεριά Πέτρου.

Αποχαιρέτησα την γυναίκα μου και το αγέννητο παιδί μου κι έφυγα από το σπίτι. Η καρδιά μου πάει να σπάσει. Δεν ξέρω αν είναι σωστό αυτό που πάω να κάνω. Είναι όμως ο τελευταίος αγώνας. Ο μεγαλύτερος αγώνας της ζωής μου. Καθοριστικός. Από αυτόν κρίνονται πολλά. Και κυρίως η ευτυχία της οικογένειάς μου. Αν δεν τελειώσουν όλα απόψε δεν θα μπορέσουν ποτέ ούτε η Αριάδνη μου ούτε το μωρό μας να είναι χαρούμενοι. Θα τους πάρω να φύγουμε. Αν προλάβω.

Μεριά Θάνου.

Έχουμε φτάσει όλοι στο μέρος συνάντησης των αγώνων κι ετοιμαζομαστε να αρχίσουμε. Έχουμε έρθει εδώ υποχρεωτικά μια ώρα πιο πριν. Ο Πέτρος δείχνει πολύ σκεπτικός. Δεν έχει βγάλει λέξη. Έχει βέβαια εδώ και ένα τέταρτο περίπου που έχει εξαφανιστεί. Πριν φύγει από κοντά μας, τσακωθηκαμε. Επιμένω να τρέξω κι εγώ. Είπε πως θα με εμποδίσει με κάθε τρόπο.

Στο ένα αυτοκίνητο μπαίνει ο Θέμης. Το έσκασε από την φυλακή ή τους πλήρωσε. Τα βλέμματα όλων στρέφονται στο αυτοκίνητό μου όπου μπαίνει ο Πέτρος. Το μόνο που προλάβαμε να δούμε όλοι, ήταν η άκρη του σκούρου πράσινου πουκαμισου του. Τα τζάμια είναι μαύρα και το εσωτερικό δεν φαίνεται.

Πήρε την θέση μου;

Δεν είναι στα καλά του προφανώς.

Γιατί το έκανε αυτό;

Ο Θέμης θα τον σκοτώσει.

Πολυ μικρές οι πιθανότητες να μείνει ζωντανός.

Μπαίνω κι εγώ στο αυτοκίνητό του κι αρχίζω μια άλλη διαδρομή. Των δεύτερων διαγωνιζομενων. Ο μόνος που μένει πίσω είναι ο Μίλτος.

Δεν θα τρέξει..

Αυτή η νύχτα ήταν πραγματικά μεγάλη. Θα έμενε αξέχαστη και θα χαραζονταν βαθιά στις ψυχές των ηρώων. Όλων των ηρώων. Εκείνη τη νύχτα της Παρασκευής 18ης Απριλίου. Πήγαινε για 19.
Ο Θέμης μόλις κατάλαβε πως ο αντίπαλός του ήταν ο εχθρός του, έβαλε πείσμα της ζωής του να τον σκοτώσει. Το αίμα του έβραζε και ήθελε να τον δει να υποφέρει. Το μόνο που ήθελε ήταν το κακό. Εξαιτίας του είχε χάσει κάτι που δεν του ανήκε ποτέ. Ειχε χάσει κάθε παιχνίδι. Κάθε σκοτεινό παιχνίδι που έπαιζε. Δεν ήταν όμως τελείως ηττημένος. Πίστευε πως όλα σταματούν μόλις ο ένας από τους δύο υποχωρούσε. Έστω και με την βία. Έστω και νεκρός. Συνέχισαν για πολύ ώρα το "κυνήγι" ο ένας του άλλου. Είχαν βγει αρκετά από τον δρόμο του αγωνιστικού πεδίου. Μετά από πολλά χτυπήματα το αυτοκίνητο του Θάνου τυλίχθηκε στις φλόγες. Και ύστερα από λίγο, μια έκρηξη του αυτοκινήτου, έσβησε κάθε ίχνος και χαρακτηριστικό ζωής.

Το Καλό Αργεί Να Έρθει [Wattys2016]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum