Louis's POV
Той няма да посмее да дойде тук. Страх го е дори от целувка. Но почакай, преди той ме целуна. Не, обърках се.
Разтърсих главата си и въздъхнах. Очите ми обхождаха тавана. Ъх... няма какво да правя. Защо не отидох с тях да ритам? Освен, че Хари риташе... можеше и да пее. Доста си приличахме.
Усмихнат до уши, се бях унесъл и когато усетих леглото да потъва, разбрах, че не съм сам в стаята. Погледнах нагоре и прехапах устна. Хари седеше на леглото, втренчил поглед в мен.
- Какво зяпаш? - вдигнах вежди и той разшири очи. Забелязах как на бузите му започнаха да се образуват малки червени петънца.
- А - аз... съжалявам... не исках, мамка му! - обърна се бързо напред, а аз се ухилих.
- Сладък си, когато се изчервиш - усмихнах се и бързо седнах в леглото, момчето се обърна, целия зачервен. - Сериозен съм! - свих рамене и момчето се подхили.
- Добре - отговори някак си странно...
- Какво има?
- Нищо, просто... не знам. Скучно ми е, липсват ми приятелите и всичко останало.
- Знаеш ли, тук ще намериш също приятели. Може да гледаме филм и днес няма да ти е скучно. За другите дни ще видим. Имаме много време заедно.
- Знам, но... не е същото като да си пишем. Много по - различно е! - този път аз съм този, който въздъхна.
- И какво? Според мен така е по - добре.
- Аз не мисля.
- И защо?
- Заради... целувката и това... че искаш да ме изчукаш - свъсих вежди, но след като разбрах какво искаше да каже, се подхилих.
- Но ти... аз... чакай, нещо се обърках. Ние сме приятели. Ти дойде тук, с мисълта да се забавляваме. Нищо подобно. Аз... просто аз съм си такъв. Как да го кажа, шегаджия.
- Добре, аз... не знам, отдъхнах си.
- Окей - усмихнах се и гледах към тези красиви и плътни устни. Той не забеляза това и по - добре. - Искаш ли да гледаме филм? - попитах изведнъж.
- О, да. Разбира се! - кимнах и се изправихме.
- Почакай... може ли да правим нещо друго? - и момчето разшири очи. - Не... не говоря за секс или нещо подобно.
- Ами? - при това се подхилих. Наистина ли мислеше, че ще поискам това от него?
- Аз... нали... ти каза, че можеш да пееш. Искаш ли да свиря на китарата си, а ти да изпълниш нещо, моля? - усмихнах се сладко към него.
YOU ARE READING
Wrong Number ➳ l.s
FanfictionLouis: (Image attached) Харесва ли ти, Беб? Harry: Ъм... грешен номер. Louis: Не мисля. Проверих два пъти номера, Елс. Harry: Напротив. Не те познавам, а ти пращаш снимка на пениса си.