73

244 45 14
                                    

   Няколко часа по - късно, Хари стоеше на котлона, правейки вечеря, докато не усети две познати ръце, които започнаха да изучават скованото тяло на къдрокоското.

- Луи, знаеш, че баща ти е тук!

- Искаше да се види с един приятел, тъй като не е за дълго в града и излезе.

- Не мисля, че сега е момента! - отново Хари се опита да спре възбудения си приятел, а именно Томо.

- Когато знаеш, че всеки един момент може да бъдеш хванат, е перфектният момент, Хари. Точно заради това, че е забранено го искаш повече. Не мислиш ли, че ние винаги искаме това, което е забранено?

Стайлс осъзнаваше, че приятеля му говореше несвързано, но заради това шептене успяваше да се възбуди и да иска Луи повече.

Хари изключи котлона, където се вареше месо, тъй като можеше да го остави за по - късно, и целуна устните на синеокия с огромно желание.

Луи се усмихна за победата си и бутна перфектното тяло на масата в средата на кухнята, започвайки да сваля тениската на Хари.

Но твърде превъзбуден, Стайлс разкъса горната дреха на Луи и се вкопчи в дънките му, седнал на меката повърхност, целувайки страстно устните на Луи, искайки да ги направи кърваво червени.

- А Роуз - Тръгна да пита Хари, но бива прекъснат от Луи.

- Погрижил съм се!

Хари извъртя очи, чувайки това, и просто легна обратно на масата, издърпвайки Луи за косата, за да може да легне върху него.

- Просто се зачудих... къщата е твърде тиха. - повдигна рамене Стайлс, а синеокия започна да целува тялото, което се намираше под неговото.

- Даниел отиде на фризьор и искаше да заведе и нея, така че сме само ние.

- И тишината. - довърши Хари, притваряйки очи, усещайки горещите устни на гаджето си по тялото си.

- Която ще разчупиш от викове, заради мен. - Луи довърши, започвайки да смъква боксерките на Хари със зъби.

- Ако си достатъчно добър да ме накараш да викам. - това накара Луи да спре да прави каквото и да било и да го погледне с обиден поглед.

- Искаш да кажеш, че не съм добър в това? Хари, знам какво правя и съм сигурен, че не издържаш, усещайки това. - пръстите на синеокия се вкопчиха във възбудения член на Хари, започвайки да си играе с него, а къдрокоското прехапа устна, усещайки нови емоции в себе си.

Wrong Number ➳ l.sWhere stories live. Discover now