44

745 102 21
                                    

- Не знаеш колко много искам да те изчукам в момента... - Прошепна Зейн в ухото му, като прехапа устната си.

- Съжалявам, Зейн! Не мисля, че ще мога да го направя.

- Да искам и да го направя има разлика. Не бих го направил, Ни! А сега нека отидем на закуска, че умирам от глад - тихо се ухили и пусна Найл на земята.

...

- А ще ми обясниш ли защо съм заспал по боксерки? Да, аз си лягам гол, но... - въздъхна русокосото момче и поклати глава, докато и двамата седяха на дивана.

- По - скоро заспа с дрехите си в леглото. Но реших, че ще ти е по - свободно и... просто те съблякох. Исках да махна и боксерките, но мислех, че ще е прекалено, затова просто легнах до теб.

От устните на Найл излезе едно тихо О, след това го погледна с лека усмивка.

Хоран успя го събори на дивана и седна върху члена му, но не ми пукаше.

- Какво си намислил? - попита Зейн с усмивка, докато ръцете му почиваха на бедрата на другото момче.

- Съвсем нищо, просто искам да направя това - наведе се и постави малка целувка на устните му. Последва и втора и трета и просто се ухили.

- Трябва - но бе прекъснат от поредната сладка целувка на Найл. - Трябва да - и последва още една. - По дяволите, престани! - русокосия се ухили, но не го направи. Този път го целуна за по - дълго и вече Зейн се усмихна, увивайки ръце около него.

- Доволен ли си? - попита като малко дете, отдръпвайки се.

- Да... но ми се иска да си поиграя още малко с езичето ти. Боже, толкова е меко! - Найл се усмихна, като притисна устните си в тези на Зейн.

След... доста време се отдръпнаха и двамата доволни.

- Още мириша на алкохол. Ще отида да се изкъпя - Хоран целуна бързо устните му, като се изправи.

- А приемаш ли гости? - Зейн се ухили, заради собствения си въпрос.

- Все още не, но в бъдеще може да се промени - русокосия му намигна игриво и бързо се качи по стълбите.

Главата на Хари се показа от кухнята и се усмихна широко. Нямаше цел да подслушва, просто... както си седеше в кухнята, за негова радост успя да чуе разговора.

- Да не би да го попита дали може да влезеш с него в банята? - Стайлс вече се облегна на стената, хилейки се тихо.

Wrong Number ➳ l.sWhere stories live. Discover now