I Am Crazy, BITCH!

864 76 14
                                    

Бях номинирана от трима човека (по - долу 👇) и просто не знаех как да кръста тази шибана част.

LouStyles26

OneDStories23

magy_13

(С малко закъснение :D)

И ткам... почвам с фактите...

1. Родена съм във Виена, Австрия. Но живея в България.

2. Ми... слабичка съм си. С руса коса и сини очи. Ниска съм и нося очила. -.-

3. Може би съм най - големия мързел, който приятелите ми познават. Дори ме мързи да се изправя от леглото. Да махна телефона от ръцете си, защото постоянно е там.
Не се отделям от телефона дори пет минути. Винаги спинка до мен, дори си го взимам, когато ходя до тоалетната. Може би, за да не ми е скучно. :/

4. Много добре рисувам, дори са ме наричали Да Винчи. XD
Принципно мразя да се хваля, но... и аз нямам логично обяснение.

5. Аз съм същински дявол. Всички казват, че имам мнооого як характер, но съм си лошичка. А сестра ми е точно обратното. Просто не може да се държи с останалите гадно, дори когато са си го заслужили.

6. Мисля, че много от хората в това приложение не могат да пишат. Но има и такива, които пишат супер. Не казвам, че аз пиша като хората, ама все пак се дразня на хората, които си мислят, че могат да творят нещо, а всъщност не могат.

(Ох, много повторения 😪)

7. Винаги пиша истории след полунощ. Просто е по - приятно. Винаги ми идват тогава идеите.

8. Мразя да чистя стаята си или каквото и да било. Живея като дива маймунка. (Не буквално...)

9. Слушам много често музика, не знам какво бих правила без нея. Имам около 400 песни на телефона.

10. Обожавам да пия кола, една от любимите ми храни е лазанята.

11. Любимата ми музика е трап, който не знае какво е... епа не знам. Вид музика, който на мен ми харесва повече от попа и рапа. От скоро започнах да слушам К - поп и на мен лично ми харесва. А любимата ми група е EXO, но и другите са хубави. XD

12. Преди ме наричаха маниачка по фейсбук, ама вече влизам един път месечно, а другият ми прякор е телефонджииката, дано сте се досетили защо.

13. Винаги ми е по - приятно вечерта. С хладината, като съм на терасата. Смесена с топлия въздух през лятото. Като вдишам, сякаш нещо се преражда в мен. Усмихвам се глуповато на себе си и си мисля за живота.

Бла, бла... дори не знам от къде измислих това. XD

Скучно... знам. И съм луда, не го забравяйте. ;)

Номинирам:

-Tomlinson49-

Hazzaxxwonderland

mihaszsas

SimonaGenova

petrowadidi

bibsi_malik

QueenOfHorors

HrisiIlieva

JustDeepInside

MeowMukexx

Vily_K_V

limilemi

darkrevenge69

DaniKTrendafilova

Дава ми грешка, като тагна 15 човек... така че ще са 14.
Ще се опитам да кача новата глава след вечеря. Тоест след около един час. :D

Wrong Number ➳ l.sWhere stories live. Discover now