- Та... какво стана? - попита, влизащият Найл.
- Нищо. Луи явно ми е сърдит - намръщи се Хари и погледна тъжно надолу.
- Хей... той ще се оправи.
- Знам. Но просто се почувствах гадно.
- Всичко е наред - русокосия седна на дивана до приятеля си.
- Гладен съм - усмихна се сладко Хари.
- Пицата всеки момент ще дойде - и по чудо, звънецът се чу. - Аз отивам - Хоран побърза да стане и отключи вратата. Усмихна се, взе пицата, даде пари на мъжа. Остави храната на масата и отвори кутията.
- Любимата ми - усмихна се Стайлс и вдигна ръка, за да вземе пърче, но Найл му плясна ръката.
- Не - ухили се русокосия.
- Заболя, Ни. Може да си слаб, физически, но не си слаб при удрянето.
- Хах, знам. Първото парче е за мен.
- И защо? - вдигна вежди зеленоокия и протегна ръка, неотделяйки поглед от очите на Найл.
- Не съм сляп, Хари - момчето прибра ръката си и сведе глава. - Ето! - русокосия му подаде едно парче пица.
- Благодаря.
Накрая къдравият се прибра. Утре пак имаха лекции.
Хари се просна на леглото и взе телефона си. Никакво съобщение.
Прехапа устна и се колебаеше дали да пише на Луи. Трябваше да оправят взаимоотношенията си.
Най - накрая реши да му пише.
Harry: Хей, Лу. Просто исках да разбера как си. (seen)
Никакъв отговори. Хари си взе въздух и го издиша.
Harry: Явно... няма да ми отговориш. (seen)
Harry: Беше ми приятно. Е, чао. :) (seen)
Louis: Хари, почакай.
Louis: Защо написа 'Беше ми приятно'?
Louis: О, хайде де. Знам, че не спиш. Ъх... просто телефона ми беше без звук и не съм чул, че имам съобщение.
Louis: Лека нощ... :(
***
В следващата глава ще са си оправили малко взаимоотношенията. Но много бих се радвала ако гласувате! 😘
ESTÁS LEYENDO
Wrong Number ➳ l.s
FanficLouis: (Image attached) Харесва ли ти, Беб? Harry: Ъм... грешен номер. Louis: Не мисля. Проверих два пъти номера, Елс. Harry: Напротив. Не те познавам, а ти пращаш снимка на пениса си.