*на сутринта*
Найл се превъртя в леглото си, когато докосна нещо твърдо. Рязко отвори сънените очи и първото, което съзря беше фигурата на Зейн.
Е, Хоран се стресна и изписка, а при това успя да падне от леглото. Все пак Малик заемаше по - голямата част от матрака, на който явно са спали заедно.
Русокото момче изскимтя от болка, срещайки се с дървения под, който пък беше студен.
- Боже, добре ли си? - бързо попита другия, поглеждайки падналото момче.
- Да... - издиша русокосия и после осъзна, че бе само по боксерки. - Какво правиш в стаята ми? - бързо попита, изправяйки се на краката си.
- Ъм... ти ме помоли да остана, не помниш ли? - Найл вдигна изненадано вежди, после поклати главата си.
- Защо сме... голи? - попита неловко, сядайки на леглото срещу Зейн.
- Не сме голи. По боксерки сме.
- Добре, виж, не помня нищо от снощи, какво съм правил? - Найл нервно започна да си играе с пръстите на ръцете си и прехапа устна.
- Не знам, по едно време беше... изкуфял? Напи се, доста. И аз не помня точно. Легнахме си след три часа през нощта.
- А какво сме правили до толкова? Помня, че лежах в скута на Хари, след което вие дойдохте - отговори объркано Хоран, поклати още веднъж главато си и се изправи от леглото, като отвори гардероба си, търсейки някакво долнище, което да си сложи. След като го направи, чу тих глас.
- Искам да докосна този задник, мамка му! - прошепна тихо Малик, а това накара Найл да разшири очи и да го погледне с наситено червени петна на бузите си.
- Моля те... не казвай всичко на глас, става ми неудобно - проговори от срам и бързо излезе от стаята, влизайки в банята.
- Значи ти става неудобно? - русокосото момче се стресна, отново, затова и положи ръка на гърдите си.
- Престани, някой ден може и да ме докараш до инфаркт! - повиши тона си Хоран, след което изми лицето си с хладка вода.
- Добре... ще престана, не искам отново да стъпваш в онази болница, заради мен - Найл го погледна с неловка усмивка.
- Но там ни беше първата целувка - тихо се ухили, а Зейн пристъпи към по - младото момче.
YOU ARE READING
Wrong Number ➳ l.s
FanfictionLouis: (Image attached) Харесва ли ти, Беб? Harry: Ъм... грешен номер. Louis: Не мисля. Проверих два пъти номера, Елс. Harry: Напротив. Не те познавам, а ти пращаш снимка на пениса си.