82

436 56 29
                                    

   Когато Хари чу звънеца, се запъти към входната врата. А след отварянето ѝ, забеляза Зейн.

- Луи излезе по работа. - поясни къдрокоското, мислейки си, че Малик търсеше Томлинсън, ала много грешеше.

- Всъщност дойдох при теб. - Зейн каза, като лека усмивка се настани на устните му и след това двамата се настаниха на дивана. - Найл отиде до магазина и реших, че ще е по - добре ако се измъкна сега. Та... видях как ни гледаше вчера и исках да поговорим за Найл, все пак вие се познавате от малки.

- Както ти и Луи... и да, вчера ви видях. Кажи ми, че сте правили секс като си тръгнахте!

Зейн погледна встрани при това, малко разочарован.

- Не... и за това искам помощта ти. Виждам, че той го желае, но не е сигурен. Имаш ли идеи как мога да го съблазня?

Чувайки въпроса, Хари се усмихна подло, веднага досещайки се какво Найл му бе казвал преди години.

- Да. И не само ще го вкараш в леглото, но ще се влюби още повече. Но ще трябва да изкараш Найл от апартамента ти, тоест да не се прибира. А по - късно, ще го изненадаш в спалнята.

- И как ще го изкараме? - Зейн бе малко объркан, защото не знаеше каква бе целта на Хари, но реши да го послуша.

- Тъй като така или иначе Луи по цели дни е зает, мога да изляза с Найл, докато ти оправиш спалнята и всичко останало...

- Луи го няма по цели дни? - Стайлс кимна на въпроса и Зейн вдигна вежди. - Трябва да си следиш гаджето! Твърде подозрително е до го няма толкова дълго време.

- Това е нещо като предателство и означава, че му нямам доверие.

- А ти имаш ли му? - Хари не отговори на този въпрос, защото и той не бе сигурен в това. - А къде е Роуз?

- Рейчъл ѝ е детегледачка и след като Роузи се наспи ще я доведе. - Зейн кимна на въпроса и след това реши да послуша Хари, като му благодари.

- Рядко вече излизаме заедно! - намръщи се Найл, облизвайки от вкусния сладолед, разхождайки се с Хари из парка. - Защото си твърде зает с това прекрасно същество и с Луи.

- Не гледай мен! - къдрокоското му се усмихна и решиха да седнат на една пейка.

- Имам чувството, че тук правят по - вкусни сладоледи. - добави русокосото момче и после легна в скута на Хари, защото почти бе изял сладоледа си, а и му се лежеше.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 26, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Wrong Number ➳ l.sWhere stories live. Discover now