Зейн излезе от къщата и се усмихна на момчетата, които го чакаха.
- Само трябва да се обадя.
- Няма проблем. Може по пътя да говориш - сви рамене Найл и се усмихна щастливо.
Чернокосия бързо набра номера на Лиам и допря телефона до ухото си, като изчака за отговор.
- Ало? Зейн? - чу се гласа на тъмноокия.
- О, хей. Ще ритаме, ти искаш ли да дойдеш? Ще викнем и Джош.
- Супер. Да, там съм след пет минути - заяви Лиам и тогава усети езика на Даниел около члена си. - Не, след десет. Мамка му, затварям!
- Да не си с Дани? - свъси вежди Зейн.
- Ти как мислиш? По дяволите, внимавай, Даниел! - изсъска и прехапа устна.
- Добре, затварям - но преди това се чу стенание от страна на Лиам.
- Ъ... да не би да чух това за което си мисля? - свъси вежди Хари.
- О, да. В момента, приятелката му, му прави свирка. Той има огромен късмет, че я има - простена Малик и набра номера на Джош.
- И аз искам приятелка! - измрънка русокосия и Хари ведната му разроши косата, защото знаеше, че Найл това харесва.
- Ще намериш, спокойно. Ти си красив. Някоя мацка сигурно ще ти се върже - чу се гласа на Зейн.
- Не е вярно.
- Вярно е, Найл! - чернокосия погледна към него с усмивка.
- Грешиш!
- Не греша.
- Напротив!
- Стига си спорил с мен! Прав съм, престани! - Хоран се нацупи и погледна надолу. - Хей, не съм искал да те убидя. Просто казах, че ще си немириш специално момиче, а ти просто не вярваш - сви рамене и тогава чу гласа на Джош.
KAMU SEDANG MEMBACA
Wrong Number ➳ l.s
Fiksi PenggemarLouis: (Image attached) Харесва ли ти, Беб? Harry: Ъм... грешен номер. Louis: Не мисля. Проверих два пъти номера, Елс. Harry: Напротив. Не те познавам, а ти пращаш снимка на пениса си.