*сутринта в деня на заминаването*
Луи бе седнал върху Хари, който най - спокойно се вживяваше в прекрасния си сън, спеше в леглото му с полу - отворена уста и плътно затворени очи, незнаейки какво се случваше в реалността.
А пък Томо съвсем беше потънал в мисли, зяпайки всеки инч от лицето на най - прекрасното нещо в живота му.
Само една малка плат разделяше топлите им тела.
И двамата носеха боксерки, които добре очертаваха задниците им, за което Луи се радваше.
Въздъхна в тишината, докато секундите се нижеха бавно...
Едва девет часа, а Томлинсън се чудеше дали да го събуди, за да си оправи багажа, или да го остави да спи...
"По - добре второто." - помисли си той, след като се усмихна сам на себе си.
След още няколко минути... момчето чу телефона на Хари да звъни, бързо го грабна, шъткайки на Стайлс, който се разбуждаше.
- Заспивай! - прошепна, затваряйки на Джема или поне така бе изписано на екрана на телефона.
- Боже, какво правиш върху мен? - подсмихна се едвам, заради това, че главата му тежеше ужасно много. Все още му се спеше.
- Това не е важно! Как се чувстваш? - попита все така с равния си тон, навеждайки се.
- М... честно казано, не чувствам тялото си! - Луи се подсмихна, поглеждайки в очите, които премигнаха няколко пъти заради светлината, която идваше от прекрасното слънце. А лъчите се пречупваха през стъклото.
- Личи си, че си изморен! - изкоментира от нищото, като усети ръката на Хари върху топлата си буза.
- Така е! - Стайлс отново остави ръката му да си почива на леглото до него, затваряйки очи. - Лека нощ!
При това Томо се засмя, после въздъхна на прекрасната гледка.
- Ъм, Джема ти се обади! - къдрокоското го погледна шокирано, но все пак успя да се изправи в седнало положение.
- Защо ѝ затвори? - попита мило, взимайки си телефона.
- Съжалявам, ти спеше и реших да ѝ затвора, за да можеш да поспиш! - сведе глава, но тя веднага бе повдигната и чифт сини очи се смесиха със едни зелени. Какъв прекрасен цвят, всъщност. Тюркуазено! Наистина беше лек и напомяше на морето.
ESTÁS LEYENDO
Wrong Number ➳ l.s
FanficLouis: (Image attached) Харесва ли ти, Беб? Harry: Ъм... грешен номер. Louis: Не мисля. Проверих два пъти номера, Елс. Harry: Напротив. Не те познавам, а ти пращаш снимка на пениса си.