- Момчета... уплашени са до смърт! - засмя се полицаят, карайки и двете момчета да почервенеят на леглото от срам.
Доката други две ченгета влязоха в огромната стая с едни подли усмивки.
- Предлагам ви да ги напляскате и арестувате за секси поведение - а когато Хари и Зейн вдигнаха поглед, другите двамата разшириха очи. - Приятна ви игра! - мъжът ги потупа по раменете, засмя се и излезе от помещението.
- Какво си мислите, че правите в два през нощта? - бързо попита Луи, изправяйки се от леглото, леко треперещ от уплаха. Но все пак си личеше, че бе ядосан.
- А на мен ми изкарахте акъла. Твърде млад съм, за да влизам в затвора - това, което каза Найл, породи смях у другите.
- Както каза Пол, арестувани сте! А аз избирам синеокия красавец да разпитвам - намигна Хари на Малик, ухилен от мисълта, коята имаше в мръсното му подсъзнание.
- А прекрасния блондин идва с мен! - Зейн пристъпи напред, обръщайки го, като му сложи едни белезници.
- Зейн, какво правиш? - изписка русокосия, усещайки студения метал около ръцете си.
- Нищо, мъниче! Ще разбереш какво означава да си затворник - чернокосото момче го изведе бързо от стаята, ухилен.
А Хари бутна Луи на матрака, закопчавайки нежните му ръчички за рамката на леглото.
- Хари, плашиш ме! - разтреперено успя да каже, поглеждайки в зелените му очи. Там обаче видя едни малки пламъчета да танцуват. Беше свършен!
- Готов ли сте за разпит? - Стайлс прехапа устната си, бавно сядайки върху члена на възрастното момче. Като не получи отговор, просто започна да разпитва. - Кое е момчето, което чукате почти всяка нощ в дома си? - попита съблазнително, приплъзвайки пръсти към тениската му.
- Това си ти - отговори тихо, осъзнавайки, че в момента стоеше само с дънките си пред Хари. Не му беше неловко, просто изпита моментен страх и все още усещаше преобръщането на стомаха от преди минути.
- Предпочитам да ми говорите на Вие - прошепна в ухото му, като се ухили тихо, отпусна се върху този, който смята да доминира, докато ръцете му бавно се спускаха надолу.
- Добре, господин Стайлс, как смятате да ме арестувате? Защото има толкова много начина да ме накарата да си призная всичко... о, почакайте, аз дори не знам причината, че да ме арестувате и завържете - усмихна се мазно към него, а това породи смях у къдрокосия.
YOU ARE READING
Wrong Number ➳ l.s
FanfictionLouis: (Image attached) Харесва ли ти, Беб? Harry: Ъм... грешен номер. Louis: Не мисля. Проверих два пъти номера, Елс. Harry: Напротив. Не те познавам, а ти пращаш снимка на пениса си.