Когато колата спря, всички момчета слязоха от нея, като отвориха багажника. След като си взеха багажа, влязоха в една, хубава и огромна, къща.
- Не се притеснявайте. Чувствайте се като у дома си. Елате да ви покажа стаите! - започна да говори Луи и се качиха по стълбите. - Тук има свободна стая, точно до моята, препоръчвам ти я, Хари - ухили се синеокия и го погледна.
- Ъ... добре - сви рамене момчето.
- Супер - усмихна се Томлинсън. - Найл, за теб остава тази стая.
Докато те подреждаха нещата си, Луи тихо влезе в стаята на Хари и се облегна на стената. Въздъхна щастливо и се усмихна на гледката.
Хари бе полу - гол. Само с дънки и прекрасните му мускули изпъкваха. За първи път Луи се наслажвадаше на такава гледка.
Зеленоокото момче си припяваше някаква песен. Взе една нова тениска, но усети, че не бе сам в стаята и бързо погледна встрани. Тогава разшири очите си.
По бузите му изби лека руменина. Както каза - бе стеснителен човек.
- Имаш хубаво тяло! - усмихна му се синеокия. И това беше вярно.
- Аз... благодаря. Ти... ти какво правиш тук? - заекна Хари, като поклати главата си.
- Исках да те видя.
- Добре... ъ... има ли храна тук? Гладен съм.
- Да, ела - усмихна се Луи, слязоха по стълбите и влязоха в кухнята. - Има пица, само трябва да я пъхнем във фурната и готово.
- Добре, благодаря.
- Както и аз трябва да пъхна кура си в теб - Хари се обърна към него с широко отворени очи.
- Какво? - изобщо непроумяваше накъде биеше синеокия.
- Нищо. А сега ми помогни да я сложим да се пече! - Стайлс не каза нищо, просто го послуша.
Сложиха пицата и седнаха на едни столове.
- Един месец ли ще живеете тук?
- Явно, да. Но... какво ще правим тук толково време? Не познаваме никого.
- Спокойно. Има много неща, които могат да се правят - усмихна су дяволито Луи, хапейки устна. Стайлс понечи да каже нещо, но... - Пицата е готова! - той се изправи и я извади от фурната.
Зейн и Найл се наридеха във всекидневната, готови да опитат от пицата.
И четиримата се нахраниха и Хари се изправи, като се обърна към тях.
YOU ARE READING
Wrong Number ➳ l.s
FanfictionLouis: (Image attached) Харесва ли ти, Беб? Harry: Ъм... грешен номер. Louis: Не мисля. Проверих два пъти номера, Елс. Harry: Напротив. Не те познавам, а ти пращаш снимка на пениса си.